Мінтранс: мінчукі незадаволеныя грамадскім транспартам

© Sputnik / Виктор ТолочкоПасажыры ў аўтобусе
Пасажыры ў аўтобусе - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Тэхнічная аснашчанасць грамадскага транспарту ў сталіцы вырасла, аднак якасць паслуг па-ранейшаму нізкая.

МІНСК, 28 кас — Sputnik. Жыхары Мінска незадаволеныя грамадскім транспартам, нягледзячы на тое, што за апошнія гады яго тэхнічная аснашчанасць вырасла, заявіў начальнік упраўлення аўтамабільнага і гарадскога пасажырскага транспарту Міністэрства транспарту і камунікацый Сяргей Дубіна.

"Загнаць людзей у аўтобусы не атрымаецца. Хто туды палезе, калі яго хуткасць у гадзіны пік — 4-5 кіламетраў у гадзіну", — распавёў Дубіна на пашыраным пасяджэнні парламенцкай камісіі па прамысловасці, ТЭК, транспарце і сувязі ў аўторак у Мінску. На гэтым пасяджэнні разглядаецца абноўлены праект закона аб аўтамабільным транспарце.

Са свайго боку старшыня праўлення Беларускага саюза транспартнікаў Уладзімір Сасноўскі, які некалькі гадоў таму ўзначальваў Мінтранс, заўважыў, што жыхары беларускай сталіцы не любяць свой грамадскі транспарт.

"Мінчукі незадаволеныя якасцю транспартных паслуг і адмаўляюцца ад грамадскага транспарту на карысць асабістых аўтамабіляў. Зараз у сталіцы на тысячу чалавек прыходзіцца 300 аўтамабіляў. Што далей — я баюся нават выказаць здагадку", — сказаў Сасноўскі.

Пры гэтым ён прызнаў, што за апошнія гады тэхнічная аснашчанасць грамадскага транспарту ў сталіцы вырасла. Аптымізавана маршрутная сетка, з'явіліся электронныя і інтэрактыўныя табло на прыпынках, абнавіўся рухомы састаў. У той жа час, па словах Сасноўскага, нягледзячы на ўсе гэтыя навіны, грамадскі транспарт Мінска працягвае заставацца стратным. Так, рэнтабельнасць электратранспарту за 9 месяцаў склала —15%, аўтобусных перавозак — -2,5%, і то толькі за кошт таго, што аўтапаркі выконваюць іншыя камерцыйныя замовы.

Сасноўскі лічыць, што прадпрыемствы грамадскага транспарту не ўмеюць эфектыўна выкарыстоўваць дзяржаўныя датацыі. Між тым, нагадаў ён, неўзабаве перакрыжаванае субсідаванне на транспарце будзе адменена.

"Адзіны шлях (павысіць якасць транспартных паслуг у сталіцы — Sputnik) — вылучаныя палосы, і мы ідзем па гэтым шляху", — сказаў са свайго боку прадстаўнік Мінтранса Сяргей Дубіна.

Стужка навiн
0