Па-за канкурэнцыяй: Гомель праводзіў першы беларускі Stadler у Мінск

© Sputnik / Мария АмелинаБеларускі Stadler
Беларускі Stadler - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Першы ў Беларусі электрацягнік міжрэгіянальных ліній бізнес-класа адправіўся ў сераду з Гомеля ў сталіцу. Карэспандэнты Sputnik пераканаліся, што гэта не проста дадатковы электрацягнік.

Ганна Сакалова, Sputnik.

Электрацягнік кампаніі Stadler будзе выконваць рэйсы штодня: раніцай а 7 гадзіне з Гомеля і ўвечары а 18:50 у зваротным кірунку. Ён будзе прытрымлівацца без прамежкавых прыпынкаў і знаходзіцца ў шляху 2 гадзіны 59 хвілін.

© Sputnik / Мария АмелинаЭлектрацягнік кампаніі Stadler на гомельскім вакзале
Электропоезд компании Stadler на гомельском вокзале - Sputnik Беларусь
Электрацягнік кампаніі Stadler на гомельскім вакзале

Сутнасць фармату InterCity заключаецца ў арганізацыі перавозак паміж абласнымі цэнтрамі і сталіцай пры максімальнай хуткасці руху і мінімальнай колькасці прыпынкаў. Гомель абраны адпраўным пунктам як самае пасажыранапружаны кірунак Беларускай чыгункі. З улікам хуткасці руху і кошту праезду канкурэнтаў у цягніка InterCity няма.

© Sputnik / Мария АмелинаЭлектрацягнік кампаніі Stadler - ЭПм - 001
Электропоезд компании Stadler  - ЭПм - 001 - Sputnik Беларусь
Электрацягнік кампаніі Stadler - ЭПм - 001

Сам цягнік быў сабраны на заводзе ў Фаніпалі. Генеральны дырэктар ЗАТ "Штадлер Мінск" Філіп Брунэр падкрэсліў, што гэты састаў першы, цалкам пабудаваны на беларускай зямлі. Ён выказаў падзяку заказчыку за давер і паабяцаў апраўдаць яго ў далейшым.

© Sputnik / Мария АмелинаГенеральны дырэктар ЗАТ "Штадлер Мінск" Філіп Брунер
Генеральный директор ЗАО Штадлер Минск Филипп Брунер - Sputnik Беларусь
Генеральны дырэктар ЗАТ "Штадлер Мінск" Філіп Брунер

"Гэта першы электрацягнік беларускай вытворчасці. Перадача яго Беларускай чыгунцы — вялікi гонар для нас. Мы маем намер вырабіць для краіны шмат цягнікоў. Іх якасць будзе такой жа, як у Швейцарыі (дзе размешчана галаўная вытворчасць кампаніі — Sputnik), і нават лепш", — запэўніў Брунэр.

© Sputnik / Мария АмелинаУсяго ў складзе цягніка 382 месцы для сядзення
Всего в составе поезда 382 места для сидения - Sputnik Беларусь
Усяго ў складзе цягніка 382 месцы для сядзення

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў, у сваю чаргу, адзначыў, што на адкрыццё маршрута працавала цэлае пакаленне чыгуначнікаў. Вынік стаў рэальным сёння: "Падарожжа ў сталіцу працягласцю менш за тры гадзіны будзе камфортным і прыемным".

© Sputnik / Мария АмелинаВа ўсім цягніку працуе бесправадной Інтэрнэт
Во всем поезде работает беспроводной Интернет - Sputnik Беларусь
Ва ўсім цягніку працуе бесправадной Інтэрнэт

Узровень камфорту пасажыры змогуць выбраць самастойна. Усяго ў складзе цягніка 382 месцы для сядзення. Зона падвышанай камфортнасці ўключае 16 месцаў. У адным з вагонаў змогуць з выгодамі перамяшчацца людзі з абмежаванымі магчымасцямі. Нават трапіць у вагон з нізкім узроўнем падлогі і падножкай, якая высоўваецца, для іх не складзе адмысловай працы.

© Sputnik / Мария АмелинаНа пасадцы
Пассажиры электропоезда компании Stadler  - Sputnik Беларусь
На пасадцы

Месцы ў салонах другога класа размешчаны па схеме тры плюс два, першага — два плюс два. Усе крэслы мяккія (у першым класе са скураной абіўкай), індывідуальныя са спінкамі, якiя можна рэгуляваць. Паміж імі размешчаны разеткі для зарадкі мабільных тэлефонаў і ноўтбукаў. Ва ўсім цягніку працуе бесправадны Інтэрнэт. Ёсць бар, а пасажыры першага класа змогуць замовіць сабе харчаванне.

© Sputnik / Мария АмелинаМесцы ў салонах другога класа размешчаны па схеме тры плюс два, першага - два плюс два
Места в салонах второго класса расположены по схеме три плюс два, первого — два плюс два - Sputnik Беларусь
Месцы ў салонах другога класа размешчаны па схеме тры плюс два, першага - два плюс два

З прыемных бонусаў таксама клімат-кантроль і экраны для відэатрансляцыі, багажныя паліцы і стэлажы для буйнагабарытнага багажу. Ёсць вызначанае месца для дзіцячых калясак.

© Sputnik / Мария Амелина У электрацягніку ёсць бар
В электропоезде есть бар - Sputnik Беларусь
У электрацягніку ёсць бар

"Наступным этапам развіцця Беларускай чыгункі стане абнаўленне рухомага саставу на міжнародных лініях. Сучасныя цягнікі пасля завяршэння электрыфікацыі ўчастка выправяцца ў Вільнюс", — падзяліўся планамі Уладзімір Марозаў.

© Sputnik / Мария АмелинаМашыністы электрацягніка Stadler
Машинисты электропоезда Stadler - Sputnik Беларусь
Машыністы электрацягніка Stadler

Гэта дасць магчымасць вызваліць склады ДП3 вытворчасці кампаніі PESA Bydgoszcz. Іх у перспектыве пераарыентуюць на міжрэгіянальную лінію бізнес-класа Гомель — Магілёў.

© Sputnik / Мария АмелинаГомель абраны адпраўным пунктам як самы пасажыранапружаны кірунак Беларускай чыгункі
Гомель выбран отправным пунктом как самое пассажиронапряженное направление Белорусской железной дороги - Sputnik Беларусь
Гомель абраны адпраўным пунктам як самы пасажыранапружаны кірунак Беларускай чыгункі

Новы фармат пасажырскіх перавозак укаранёны на Беларускай чыгунцы з 2011 года. Закупкі новага рухомага саставу вядуцца ў рамках дзяржпраграмы.

© Sputnik / Мария АмелинаАдвітанне на вакзале
Провожающие на вокзале - Sputnik Беларусь
Адвітанне на вакзале

Сёння па Беларусі ўжо курсуюць 16 электрацягнікоў Stadler Flirt (ЭПм-001 — 17-ы па ліку) і дзевяць дызель-цягнікоў PESA.

Стужка навiн
0