Антыкрызісны піяр для дзяржорганаў: пра што гавораць у прэс-цэнтры Sputnik

© Sputnik / Максим БогдановичМайстар-класы ў рамках праекта SputnikPro
Майстар-класы ў рамках праекта SputnikPro - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Новы модуль адукацыйнай праграмы SputnikPro стартаваў у прэс-цэнтры Sputnik сёння раніцай.

МІНСК, 26 сак - Sputnik. Стратэгічныя камунікацыі і практычны піяр дзяржорганаў, метады працы прэс-сакратароў са СМІ і многія іншыя тэмы сёння абмяркоўваюць у прэс-цэнтры Sputnik. Першыя лекцыі праходзяць ужо зараз, у іх прымаюць удзел больш за 50 спецыялістаў па сувязях з грамадскасцю.

Вадзім Гігін арганізаваў ток-шоу ў МПЦ Sputnik Беларусь - Sputnik Беларусь
Серыял пра Афганістан і ток-шоу пра ЕАЭС - чаму вучаць маладых журналістаў

Прэс-сакратары міністэрстваў і ведамстваў змогуць паглыбіць свае веды аб працы з медыя ў сацыяльных сетках, выкарыстанні інтэрнэт-лічыльнікаў, Google Analytics, Яндэкс.Метрыкі, антыкрызісным рэагаванні.

Майстар-класы сёння праводзяць кіраўнік прэс-службы міжнароднага інфармацыйнага агенцтва "Россия сегодня" Дзмітрый Баршчэўскі, аналітык МІА "Россия сегодня" Ігар Тугушэў, прэс-сакратар інфармацыйнага агенцтва і радыё Sputnik Беларусь Павел Тухто.

"Памыляюцца ўсе, нават прэс-сакратары міністраў не застрахаваны ад памылак. Мы раскажам, як іх не дапускаць наогул ці мінімізаваць", - адзначыў Тухто.

З лекцыяй "PR дзяржаўных структур - драйв на грані фолу" ў прэс-цэнтры выступіў Дзмітрый Баршчэўскі. Ці сябраваць дзяржорганам са СМІ - на гэтае пытанне ён паспрабаваў адказаць у сваім выступе.

"Прэс-сакратары дзяржорганаў павінны прымаць хуткія рашэнні ў інтарэсах мэтавых аўдыторый, прадстаўляць сваё кіраўніцтва", - распавёў Баршчэўскі пра сваё поглядзе на працу прэс-службаў дзяржорганаў.

Крыху пазней Ігар Тугушэў раскажа, чаму пра эфектыўнасць прэс-службы не можа ісці і гаворкі, калі яна не выкарыстоўвае інтэрнэт-аналітыку.

"Для чаго нам патрэбныя сістэмы вэб-аналітыкі? Як яны дапамагаюць СМІ і бізнесу, якія ёсць віды сістэм вэб-аналітыкі? Канверсія, карыстальнікі, сесія - я ўвяду слухачоў у курс справы, каб яны разумелі, як гэта выкарыстоўваць на рынку", - анансаваў свой выступ Баршчэўскі.

А ў завяршальнай частцы майстар-класаў Павел Тухто падзеліцца сваім поглядам на прэс-рэлізы і раскажа, што журналістам не падабаецца ў рассыланнях прэс-службаў.

Праект Sputnik Pro створаны для таго, каб садзейнічаць абмену ведамі паміж спецыялістамі медыясферы, работнікамі прэс-службаў, маладымі журналістамі і студэнтамі розных краін. За час існавання праекта ў розных фарматах у ім прынялі ўдзел прадстаўнікі каля 80 краін. На пляцоўцы прэс-цэнтра Sputnik Беларусь праект праходзіць ужо ў восьмы раз.

Стужка навiн
0