Відэа

Небяспечныя сэлфі і пясок на зубах: пілоты "МАЗ-СПОРТаўта" пра "Дакар"

Пілоты каманды "МАЗ-СПОРТаўта" Сяргей Вязовіч і Аляксей Вішнеўскі ў студыі радыё Sputnik Беларусь распавялі пра тое, як праходзіў ралі-рэйд "Дакар-2018.", а таксама пра тое, у якіх умовах спаборнічалі гоншчыкі.
Sputnik

Ралі-рэйд "Дакар" сёлета стаў самым удалым: Вязовіч заняў выніковае другое месца ў заліку грузавікоў, саступіўшы толькі Эдуарду Мікалаеву з "КАМАЗ-МАЙСТАР".

Першы пасля лідара: Вязовіч стаў другім на юбілейным "Дакары"

"Гонка была вельмі складанай, ні аднаго спецучастка нам (арганізатары — Sputnik) не далі паездзіць на высокіх хуткасцях і пазаймацца пілатаваннем, гэта ўвесь час было выжыванне", — распавёў Вязовіч. Ён таксама адзначыў, што гэты "Дакар" стаў самым складаным за ўсю гісторыю выступлення беларусаў у ралі-рэйдзе.

Кажучы пра тое, колькі часу ўдаецца адпачыць пасля гонкі, калі машыны знаходзяцца на бівуаках, кіраўнік беларускай каманды адзначыў, што на адпачынак пілоту застаецца ад чатырох да шасці гадзін. Штурман яшчэ нейкі час траціць на вывучэнне інфармацыі пра маршрут на наступны дзень, а механікі экіпажа падключаюцца да працы з гоначнымі аўтамабілямі. І на сон у іх часу практычна няма.

"У яго (механіка экіпажа — Sputnik) час на адпачынак толькі, калі мы едзем да старту па асфальце і пасля фінішу едзем на бівуаках, ён спіць у кабіне", — падкрэсліў пілот.

02:40 — 04:25 — Вязовіч пра складанасць гонкі і інцыдэнт з пазадарожнікам Toyota.

05:02 — 09:45 — Вязовіч і Вішнеўскі аб працы каманды на бівуаках, кароткім часе адпачынкаў, умовах гонкі па бездаражы і пяску на зубах.

10:16 — 00:58 — аб адносінах з камандай "КАМАЗ-МАЙСТАР" і саветах, якія давалі расійскія гоншчыкі беларусам на працягу ўсяго "Дакара".

13:29 — 16:00 — аб унутрыкаманднай тактыцы.

16:07 — 17:25 — Вішнеўскі аб узаемадапамозе паміж гоншчыкамі падчас ралі-рэйду.

17:30 — 19:35 — кур'ёзныя выпадкі на трасе, аб жывёлах, якія выбягалі на трасу, і заўзятарах-экстрэмалах, якія рабілі сэлфі паблізу каміёнаў.

19:55 — 23:07 — аб медыцынскай дапамозе на бівуаках, асаблівасцях паўднёваамерыканскай кухні і харчаванні спартсменаў.

23:50 — 29:28 — планы каманды на будучыню, аб працы ў міжсезонне, аб капотным грузавіку і новых памкненнях.