Відэа

ДАІ: будзем размяшчаць дошку ганьбы на злётах байкераў

Прадстаўнікі сталічнай ДАІ і байкерскай суполкі абмеркавалі ў МПЦ Sputnik новаўвядзенні пры здачы іспыту на права кіравання матацыклам і правілы паводзін матацыклістаў у гарадскіх умовах.
Sputnik

У размове прынялі ўдзел:

  • намеснік начальніка УДАІ ГУУС Мінскага гарвыканкама Андрэй Зыранаў;
  • начальнік аддзялення міжраённага экзаменацыйнага аддзела УДАІ Мінскага гарвыканкама Андрэй Мелех;
  • дырэктар клуба Minsk Chapter Belarus Harley Owners Group Аляксей Адарэнка;
  • намеснік дырэктара клуба Minsk Chapter Belarus Harley Owners Group Павел Баранаў;
  • кіраўнік суполкі дапамогі матацыклістам МотоHelp Дзмітрый Бельскі;
  • прэзідэнт клуба Iron Pride MC Беларусь Аляксандр Тарасаў.

Хранаметраж:

01:49-04:15 — Андрэй Зыранаў пра першыя трагедыі на дарогах і першыя скаргі грамадзян на шумных байкераў, пра дзеянні ДАІ па прадухіленню парушэнняў ПДР з боку матацыклістаў: "Мы працуем з тэхнічнымі сродкамі, будзем бачыць, што недзе збіраюцца і ганяе — пакладзём штучную няроўнасць, светлафорныя аб'екты ноччу спецыяльна выводзім з рэжыму "зялёнай хвалі", дадаем мабільныя камеры фотафіксацыі. Мы хочам зрабіць максімальна некамфортным рух на высокіх хуткасцях ў начны час у горадзе Мінск, гэта, апроч аварыйнасці, яшчэ і шум. Вельмі цяжка чытаць звароты грамадзян:"Тры месяцы дзіцяці — дзіця плача, вокны на праспект, другі паверх".

04:58-06:55 — Аляксей Адарэнка аб адкрыцці мотасезона H.O.G., мерапрыемствах у горадзе, спаборніцтвах і выступах.

07:13-14:33 — пра стаўленне да начных заездаў і гучнаму "выхлапу": "Мой першы матацыкл прыйшоў з Амерыкі, і на ім стаялі "праматокі", я не супакоіўся да таго часу, пакуль не замяніў іх на стокавыя глушыцелі, таму што кожны дзень летам, выязджаючы раніцай на працу, запускаючы матацыкл, я ўяўляў, што мае суседзі думаюць пра мяне. Мне гэта было непрыемна, такі паказ сябе".

Аб трэніроўках па бяспечнай яздзе для байкераў, аб парушэннях правілаў дарожнага руху і ўзаемаадносінах кіроўцаў на вуліцах краіны, аб зніжэнні агульнай культуры кіравання транспартнымі сродкамі ў Беларусі, аб сваім стаўленні да дзеянняў ДАІ па зніжэнні аварыйнасці на дарогах і аб захаванні правіл дарожнага руху.

14:38-16:00 — Павел Баранаў пра жыццё ў мегаполісе, будаўніцтве загарадных трэкаў і выкід адрэналіну.

16:10-21:05 — Андрэй Зыранаў аб парушальніках ПДР і дзеяннях ДАІ па забароне руху байкераў у Мінску, аб навучанні супрацоўнікаў ДАІ на сучасных матацыклах і мерах рознага ўздзеяння на неадэкватных байкераў: "Будзем, можа, якую-небудзь дошку ганьбы размяшчаць на байк-злётах, хай людзі ведаюць, што вось гэты чалавек, на гэтым матацыкл, які стаіць побач — вось ён так сябе паводзяць".

21:18-28:45 — Аляксандр Тарасаў аб пакаранні "гоншчыкаў": "Гоншчыкаў гэтых трэба рэальна адлоўліваць, адлоўліваць іх павінны супрацоўнікі ДАІ і караць аж да канфіскацыі транспарту, які па тэхнічных паказчыках не дапускаецца да дарожнага руху". Аб знаках забароны руху матацыклаў у гарадах і няўхільнасці пакарання за парушэнне правілаў дарожнага руху, пра спад піка моды на спартыўныя матацыклы, пра ўплыў клубаў на неадэкватных байкераў і грамадскія мерапрыемствы.

29:43-32:15 — Андрэй Мелех аб новых элементах пры здачы экзамена на права кіравання матацыклам: "Першая экзаменуемыя прыйшлі даволі падрыхтаванымі. Людзі ўжо валодаюць больш глыбокімі навыкамі, яны даволі добра ведаюць новыя элементы, маецца на ўвазе больш глыбокае веданне і кіраванне матацыклам і на хуткасці, і ў манеўраванні. Пакуль толькі станоўчыя водгукі, і будзем спадзявацца, што гэта дасць свае вынікі ў будучыні". Аб матацыклах, на якіх здаюцца іспыты, і разглядзе далейшых змянаў у тэхнічным рэгламенце.

32:20-42:30 — Дзмітрый Бельскі аб матацыклах, на якіх рыхтуюць вучняў у аўтамоташколах, пра праверкі байкаў і пакаранні за парушэнне ўзроўню шуму, аб мерах рэгулявання ДАІ хуткаснага руху, аб рабоце па павышэнні ўзроўню культуры ў моташколах: "Культура ваджэння перш за ўсё, гэта імкненне да навыкаў, мы хочам вярнуцца да праекта курсаў сумеснага контраварыйнага ваджэння як кіроўцаў аўтамабіляў, так і матацыклістаў". Аб узаемнай павазе кіроўцаў аўтамабіляў і матацыклаў на дарогах горада.

43:22-48:03 — Аляксандр Тарасаў, Аляксей Адарэнка пра магчымасць стварэння матадрома ў Мінску, культуры кіравання байкам у заходніх калег і ментальнасці парушальніка ПДР.

48:25-51:20 — Андрэй Зыранаў аб працы супрацоўнікаў ДАІ ў Мінску, у тым ліку з неадэкватнымі матацыклістамі, аб узаемадзеянні ўсяго грамадства па непрыманню парушальнікаў ПДР.

51:55-56:35 — Павел Баранаў аб праблеме ўладальнікаў квадрацыклаў пры рэгістрацыі і эксплуатацыі сваіх транспартных сродкаў.

Андрэй Зыранаў, Андрэй Мелех аб парушэннях законаў некаторымі ўладальнікамі квадрацыклаў, аб допуску квадрацыклаў да ўдзелу ў дарожным руху.