МІНСК, 16 жні — Sputnik. Цэнтральная крама сеткі беларускіх тавараў працуе ў Гуанчжоу, філіял у Гуйчжоу адкрылі ва ўрачыстай абстаноўцы напярэдадні. Як відаць на здымках, на прылаўках прадстаўлены малочная і алкагольная прадукцыя, бакалея.
У бліжэйшы час сетка будзе прырастаць новымі крамамі. Да лістападаўскага ЭКСПА ў Шанхаі павінны быць адкрыты яшчэ 6 філіялаў, а ўсяго да канца 2019 года іх павінна стаць каля ста.
Напярэдадні Руды таксама паведамляў, што ў кітайскі Сычуань дастаўлена пробная партыя беларускай ялавічыны.
"Першыя ўражанні кітайцаў: якасць як аўстралійская, але ледзь цвярдзей; кошт прэміум, але канкурэнтны; беларускі брэнд слаба пазнаюць, але попыт ёсць", — напісаў пасол.
З пачатку года геаграфія паставак беларускіх прадуктаў у Кітай пашыраецца. У студзені ў кітайскім Чунцын таксама адкрылі краму беларускіх прадуктаў пад назвай "Валоша". У мінулым годзе беларускае малако стала трэцім экспартным прадуктам у Кітай пасля калію і нафтапрадуктаў, абышоўшы нават машынабудаванне.