МІНСК, 17 сту - Sputnik. У новым брэндзе нацыянальнай алімпійскай каманды TEAM BY за аснову ўзяты палёт бусла, распавёў у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь вядучы спецыяліст па маркетынгу НАК Беларусі Віталь Астроўскі. Птушку палічылі найбольш вядомым сімвалам краіны.
"За аснову трэба было ўзяць тое, што асацыюецца ў людзей з Беларуссю. Было некалькі варыянтаў: васілёк, зубр, канюшына, бусел. Спыніліся на дызайнерскай канцэпцыі бусла", - адзначыў спікер.
Па словах суразмоўцы, птушка на эмблеме імкнецца направа (ляціць да перамог), а яе сіні колер увасабляе Беларусь сінявокую, намякаючы на вялікую колькасць рэк і азёр. Акрамя гэтага, на лагатыпе прадстаўлены каласы і іншыя ўзоры. У НАК спадзяюцца, што новы брэнд алімпійскай зборнай павысіць цікавасць да каманды, парадуе фанатаў і прыцягне новых гледачоў.
Дарэчы, брэндбук ужо складзены і ў бліжэйшы час будзе прэзентаваны шырокаму колу СМІ. Таксама канцэпцыя ўзгоднена з МАК, а брэнд TEAM BY беларуская каманда прадставіць на Алімпійскіх гульнях 2020.