Карпенка: колькасць зададзеных задач па матэматыцы залежыць ад настаўніка

Міністр прызнаў, што ведамства не заўсёды паспявае выпускаць вучэбна-метадычныя рэкамендацыі для настаўнікаў, а самі педагогі не заўсёды ўмеюць выбудоўваць навучальны працэс.
Sputnik

МІНСК, 6 лют - Sputnik. Міністр адукацыі Беларусі Ігар Карпенка пракаментаваў сітуацыю з перагружанасцю школьнікаў матэматыкай, паведамляе карэспандэнт Sputnik.

Лукашэнка: падручнікі - гэта святое

Вялікая колькасць матэматыкі ў школах выклікала крытыку з боку прэзідэнта на мінулым тыдні: кіраўнік дзяржавы задаваўся пытаннем, ці не занадта шмат матэматыкаў рыхтуюць.

Як заявіў журналістам перад калегіяй Міністэрствы адукацыі кіраўнік ведамства, пытанне збольшага стаіць у сферы павышэння кваліфікацыі педагогаў.

"Мы таксама бачым, што тут трохі адсталі. Тут была абгрунтаваная крытыка кіраўніка дзяржавы, калі ён казаў, што дзеці перагружаныя. Прывяду прыклад. Дапусцім, падручнік матэматыкі, там ёсць пералік з 20 квадратных ураўненняў. Адзін настаўнік можа задаць усе іх дадому, а другі - частку дадому і частку прапрацаваць на занятку", - растлумачыў Карпенка.

Як падкрэсліў міністр, падручнік дае педагогу варыятыўнасць выбару.

"А як ён разгарнуў далей, залежыць ад самога настаўніка. Мы гаворым аб метадычнай пісьменнасці настаўніка. Аб валоданні ім праграмамі, вучэбна-метадычнага комплексу і іншымі дапаможнікамі", - канстатаваў міністр і дадаў, што праца па выпуску вучэбна-метадычных рэкамендацый будзе паскорана.