Больш за палову грамадскага транспарту Мінска выпрацавала свой тэрмін

З нагоды будучых II Еўрапейскіх гульняў парк грамадскага транспарту сталіцы ў гэтым годзе атрымлівае абнаўленне: 328 аўтобусаў і 60 новых электробусаў.
Sputnik

МІНСК, 17 кра - Sputnik. Больш за палову машын з парку грамадскага транспарту Мінска падлягае спісанню, перадае Onliner.by са спасылкай на першага намесніка генеральнага дырэктара ГП "Мінсктранс" Алега Дзюбенку.

На рамонт дарог да Еўрапейскіх гульняў дадаткова выдзеляць 25 млн долараў

Па словах Дзюбенкі, сярэдні ўзрост мінскіх аўтобусаў і тралейбусаў складае 9,5 гадоў пры ўстаноўленым тэрміне эксплуатацыі дзесяць гадоў. Трохі лепш ідуць справы з трамваямі. Іх можна эксплуатаваць даўжэй - да 15 гадоў.

Пры гэтым машыны маюць цалкам прыстойны выгляд, які не дазваляе казаць пра тое, што нават аўтобусы і тралейбусы, якія адпрацавалі ўстаноўлены тэрмін эксплуатацыі, знаходзяцца ў нездавальняючым стане. Па гэтай прычыне іх і не спісваюць.

"Калі мы паедзем у іншыя гарады і рэгіёны - розніца з Мінскам там будзе глабальнай", - заявіў прадстаўнік "Мінсктрансу".

Больш за тое, пасля таго, як машыны ўсё-ткі спісваюць, яны працягваюць працаваць, у тым ліку за мяжой. Па словах Дзюбенкі, такія машыны просяць перадаць у Малдову і Украіну.

Тым не менш у гэтым годзе з нагоды будучых II Еўрапейскіх гульняў сталічны парк грамадскага транспарту чакае абнаўленне. Было запланавана, што горад атрымае 328 новых аўтобусаў і яшчэ 60 электробусаў. Большасць з іх - 286 аўтобусаў і 31 электробус - ужо прыбылі ў сталічныя паркі.

"Чакаем яшчэ 45 аўтобусаў. Гэта заўсёды як бальзам на душу", - сказаў намеснік генеральнага дырэктара ДП "Мінсктранс" Віктар Тозік.

Акрамя таго, прадпрыемства прапрацоўвае пытанне аб дадатковай закупцы тралейбусаў. Калі "Мінсктранс" знойдзе фінансаванне, то размова можа ісці аб 20-30 машынах.