МІНСК, 27 жні - Sputnik. Федэральнай антыманапольнай службе (ФАС) Расіі хацелася б, каб у краінах Мытнага саюза таксама дзейнічалі ўласныя лоўкост-кампаніі, заявіў у інтэрв'ю РІА "Новости" кіраўнік ведамства Ігар Арцем'еў.
Сегмент нізкабюджэтных авіяперавозак у многіх постсавецкіх краінах развіты слаба. Так, у шэрагу дзяржаў лётаюць замежныя лоўкост-кампаніі, а ў Расіі дзейнічае "Перамога" - пры гэтым у ФАС ўпэўненыя, што авіякампаніі патрэбныя канкурэнты для паспяховага развіцця рынку.
Магчымы дадатковы імпульс у развіцці лоўкост-кампаній і на тэрыторыі Мытнага саюза - ва ўсякім разе, з такой ініцыятывай выступае расійскае ведамства.
"Развіваць сістэму лоўкостараў вельмі важна, мы прасілі нашых казахскіх, беларускіх сяброў падумаць над стварэннем сваіх перавозчыкаў такога класа, якія сталі б канкурэнтамі нашым лоўкостараў. Мы гэта хочам развіваць, але ўсё доўга вырашаецца, яны яшчэ не адчулі, што гэта вельмі прыбытковы, добры бізнес, і ў сацыяльным сэнсе вельмі важны для людзей. Але мы іх пераконваем", - распавёў Арцем'еў.
Як дадаў кіраўнік ФАС, добрым варыянтам было б давесці колькасць лоўкостараў у Расіі да пяці-шасці і хоць бы яшчэ па адным у краінах Мытнага саюза.
"Нам хацелася б мець пяць-шэсць лоўкостараў у Расіі і яшчэ некалькі ў сяброўскіх краінах, у Мытным саюзе хаця б па адным, каб яны ўсё гэтай справай займаліся, у тым ліку, на міжнародных перавозках", - дадаў ён.
На сёння ў Беларусі не лятае ніводная лоўкост-кампанія: ні еўрапейскія WizzAir і RyanAir, ні расійская "Перамога", ні іншыя. Зрэшты, ужо на пачатак наступнага года анансавана адкрыццё першага рэйса WizzAir з Мінска ў Будапешт. Даты магчымага з'яўлення недарагіх пералётаў па краінах ЕАЭС пакуль не называюцца.
Чытайце таксама:
- Беларусь запрашае лоукосты, але толькі ў абласныя аэрапорты
- Галандскі лоукостар можа запусціць рэйсы ў Гродна
- Марозаў: прыход лоукостэраў - частка нацыянальнай турыстычнай сістэмы