Нацбанк патлумачыў парадак вяртання спажыўцам грошай з-за COVID-19

Зараз распрацоўваецца анлайн-сэрвіс, які дазволіць вяртаць выплачаныя за тавары і паслугі па безнаяўным разліку грошы праз сістэму АРІП, не выходзячы з хаты.
Sputnik

МІНСК, 27 сак - Sputnik. Нацбанк патлумачыў парадак вяртання грашовых сродкаў людзям за тавары і паслугі, адпаведная інфармацыя апублікаваная на сайце рэгулятара.

У Нацбанку адзначылі, што цяпер з-за неспрыяльнага эпідэміялагічнага становішча многія арганізацыі гандлю і сэрвісу вымушаныя вяртаць грошы, якія раней заплацілі кліенты за тавары і паслугі.

"У сувязі з гэтым звяртаем увагу, што ў выпадку, калі арганізацыя гандлю (сэрвісу) гатовая вярнуць свайму кліенту грашовыя сродкі, раней выплачаныя пры дапамозе банкаўскай аплатнай карткі, такую ​​аперацыю неабходна аформіць шляхам ажыццяўлення аперацыі вяртання ў плацежным тэрмінале. У гэтым выпадку кліенту будуць вернутыя яго грашовыя сродкі, а арганізацыі гандлю (сэрвісу) - раней выплачанае ўзнагароджанне за аказаныя паслугі эквайрынгу", - растлумачылі там.

У дадзены момант спецыялісты ствараюць сэрвіс, які дазволіць дыстанцыйна вяртаць грошы, выплачаныя па безнаяўным разліку. Такая ж магчымасць будзе прадастаўлены і арганізацыям. Такі сэрвіс з'явіцца ў бліжэйшыя месяцы, як ім карыстацца, растлумачаць пазней.

Нацбанк нагадаў, што ўжо ёсць магчымасць у поўным аб'ёме вяртаць плацяжы за жыллёва-камунальныя паслугі праз сістэму АРІП.

"Для гэтага неабходна падаць заяву аб вяртанні залішне ці памылкова выплачанай сумы за жыллёва-камунальныя паслугі ў арганізацыю, якая ажыццяўляе ўлік, разлік і налічэнне платы за жыллёва-камунальныя паслугі. Пасля разгляду заявы грошы будуць вернутыя плацельшчыку", - падкрэслілі спецыялісты.