Паводле яго слоў, нягледзячы на пандэмію каронавіруса, большасць беларускіх школьнікаў працягвала навучанне ў чацвёртай чвэрці. Калі вучні ня прыходзілі ў школу асабіста, то яны маглі атрымаць ад педагога індывідуальныя заданні, прысутнічаць на ўроку па відэасувязі ці асвоіць праграму самастойна. А таму па выніках апошняй чвэрці атэстуюць нават тых, хто вучыцца дыстанцыйна.
"Літаральна на мінулым тыдні я быў у Бярэзінскім раёне. Нават у сельскай школе настаўнік тлумачыць ўрок па фізіцы ў рэжыме скайп-зносін, некалькі вучняў прысутнічаюць на ўроку з дому, адказваюць на пытанні і гэтак далей. Таму па атэстацыі нічога не змянілася. Мы гатовыя атэставаць ўсіх, хто пакажа пэўныя веды", - распавёў Карпенкі ў эфіры тэлеканала АНТ.
Таксама ён нагадаў, што ў кожным класе настаўнік добра ведае патэнцыял вучняў і можа кампетэнтна ацаніць іх па-за залежнасцю ад формы навучання.
"Любая атэстацыя - гэта індывідуальны падыход. Мы ведаем цудоўна, што кожны настаўнік вядзе для сябе пэўныя пазнакі. Камусьці ставіць адзнаку па сукупнасці некалькіх урокаў, а каго-то трэба паклікаць і на вочную атэстацыю, гэта таксама магчыма. Мы далі адпаведныя ўказанні паставіць такія заняткі або кансультацыі на шосты школьны дзень або пасля заняткаў у звычайны дзень, калі хтосьці баіцца цяпер прыходзіць у школу", - сказаў Карпенка.
Фрагмент інтэрв'ю міністра адукацыі Ігара Карпенкі тэлеканалу АНТ слухайце ў аўдыёзапісы на радыё Sputnik Беларусь.