Падаўжэнне забароны на палёты ў Расію з іншых краін да пачатку жніўня тлумачыцца міжнародным становішчам і эпідэмічнай абстаноўкай, пакуль такія забароны дзейнічаюць у большасці краін, адзначыў эксперт авіяцыйнай галіны ў каментары на радыё Sputnik.
"Гэта не рашэнне Расавіяцыі, гэта міжнароднае становішча такое, калі нам МЗС махне рукой, што ўсе адкрыліся... Еўрапейцы яшчэ паміж сабой ніяк не разбяруцца, хтосьці адкрыўся, хтосьці не адкрыўся, а ўсе астатнія зачыненыя, у тым ліку зачыненыя ўсходнія напрамкі - Кітай, В'етнам, Камбоджа і іншае, усе яны зачыненыя", - падкрэсліў Гарбачоў.
Некаторыя рэйсы ўсё ж выконваюцца - у сталіцы і буйныя гарады, але гэтымі пералётамі могуць скарыстацца дыпламаты, людзі з грамадзянствам або тыя, хто мае нейкую ўласнасць у краінах прылёту, і "больш нікога туды не пускаюць, візавыя цэнтры ўсе зачыненыя", дадаў суразмоўца.
Надзеі на восень
"Я думаю, што пачынаць будзем паволі не раней за жнівень, а больш-менш пачнуцца палёты дзесьці ў канцы верасня - кастрычніку, усё будзе залежаць ад таго, як у іх усё гэтыя каранцінныя справы", - прагназуе Гарбачоў.
Эксперт таксама адзначыў, што ў сувязі пандэміяй каронавіруса ўся грамадзянская авіяцыя апынулася "ў глыбокай яме" - самалёты пацягнулі за сабой аэрапорты і кіраванне паветраным рухам, якое таксама атрымлівае грошы з авіякампаній, акрамя таго, стаяць і авіярамонтныя заводы.
"Адзінае, што працуе ў грамадзянскай авіяцыі на сённяшні дзень, гэта навучальныя ўстановы. Усё. Астатняе ўсё стаіць. Ну як яно стаіць? Яно лётае, але дзесьці 90% - гэта ўсё замарожаныя рэчы, і толькі 10% дзесьці чгосьціо варушацца", - канстатаваў Гарбачоў.