Адкрыццё новай веткі метро: якія змены чакаюць наземны транспарт Мінска

Адчувальныя карэкціроўкі ў маршруты наземнага транспарту плануюць уносіць пасля таго, як адбудзецца на практыцы пераразмеркаванне пасажырапатокаў.
Sputnik

МИНС, 20 кас - Sputnik. З будучым пускам першага ўчастка трэцяй лініі метрапалітэна будуць скарэкціраваны і маршруты наземнага транспарту, але сур'ёзных зменаў чакаць не варта, пра гэта паведаміў сёння на прэс-канферэнцыі, прымеркаванай да Дня аўтамабіліста, начальнік аддзела арганізацыі пасажырскіх перавозак ГП "Сталічны транспарт і сувязь" Аляксандр Капцюх.

Стала вядома, па якіх вуліцах пройдзе "наземнае метро" ў Мінску

"Усё ж такі першы пускавы ўчастак трэцяй лініі, які складаецца з чатырох станцый, у цэнтры горада. Сур'ёзных змяненняў у рэарганізацыю грамадскага транспарту гэта не прынясе", - удакладніў Капцюх.

Такіх адчувальных зменаў, як гэта было пры падаўжэнні другой лініі метрапалітэна да Каменнай горкі або першай да Малінаўкі, не будзе. Па словах Капцюха, цяпер канцэпцыя і схема новых магчымых маршрутаў распрацавана і абмяркоўваецца ў Мінгарвыканкаме. Пры гэтым транспартнікі прапануюць не ўжываць радыкальных мер, пакуль не ўбачаць пераразмеркаванне пасажырапатокаў на практыцы, і толькі з улікам гэтага ўносіць карэкціроўкі ў маршруты наземнага транспарту.

Трэцюю лінію метро ў Мінску плануюць запусціць напрыканцы кастрычніка - пачатку лістапада. Зараз там праводзіцца рэгуляванне ўпраўлення новых рухомых саставаў і падрыхтоўка станцый да працы. У будучыні ў сталічнай падземцы можа з'явіцца чацвёртая лінія метро - кальцавая.

Праезд не падаражэе

Па словах намесніка генеральнага дырэктара прадпрыемства "Мінсктранс" Віктара Тозіка, у бліжэйшы час кошт праезду ў Мінску не зменіцца. Цяпер пасажыры кампенсуюць затраты на паездку толькі на 44-46%.

У апошні раз плата за праезд у грамадскім транспарце Мінска павялічвалася 26 снежня мінулага года на 0,5 капейкі. Зараз паездка на наземным транспарце будзе каштаваць 65 капеек, у метро - 70.

Нагадаем, што ў Мінску ў гэтым годзе было адкрыта дзевяць новых маршрутаў гарадскога транспарту: восем аўтобусных і адзін тралейбусны. Звязана гэта з развіццём новых жылых раёнаў. Сёння ў сталіцы працуе 199 маршрутаў аўтобусаў, 8 электробусов, 89 - тралейбусаў, 8 трамваяў, і пакуль яшчэ дзве лініі метрапалітэна. Акрамя таго, маршрутныя таксі ездзяць у горадзе па 43 маршрутах. У гадзіну пік у горадзе працуе 1115 аўтобусаў, 608 тралейбусаў, 98 трамваяў, у непікавы час да 44% грамадскага транспарту адпраўляецца на дэпо.