Крама моднага адзення ў Германіі пачала прадаваць туалетную паперу і прадметы першай неабходнасці. Цяпер буцік стаў "флагманскай крамай туалетнай паперы".
Так модная індустрыя спрабуе перажыць COVID-19. Калі б тут па-ранейшаму прадавалі толькі адзенне, крама не змагла б працаваць - у рэгіёне для бізнесу ўведзены абмежаванні.
І бізнесмены вырашылі рэарганізаваць асартымент. Аналіз рынку паказаў, што туалетная папера стала галоўным таварам у дні пандэміі.
Акрамя паперы з паліц разлятаюцца бутэлечкі з антысептыкамі, кава, макароны і пліткі шакаладу. Пад прадметы першай неабходнасці вылучылі 60% плошчы крамы.
Глядзіце на відэа, як цяпер выглядае модны буцік.
Глядзіце таксама:
- Робаты-прыбіральшчыкі на варце каронавіруса - відэа
- Вытворчасць вакцыны "КовиВак" запусцілі ў Расіі: як гэта было - відэа
- Эканамічныя наступствы пандэміі каронавіруса для СНД - відэа