У пачатку 2022 года тэма санкцый ЕС у дачыненні да Беларусі атрымала новы скандальны працяг. Літва забараніла транзіт па сваёй тэрыторыі беларускіх грузаў. Беларуськалій фактычна застаўся адрэзаны ад партоў.
Мінск адказаў люстрана – 7 лютага ў Беларусі ўступіла ў сілу рашэнне ўвесці забарону на транзіт па чыгунцы нафтапрадуктаў, хімічных і мінеральных удабрэнняў, якія едуць з Літвы.
Сітуацыю аналітыкі ўжо назвалі транспартнай вайной. Што на самой справе стала прычынай канфлікту і чаму, аказваючы ціск на Беларусь, калектыўны Захад цэліцца ў Расію? Як зменіцца лагістыка беларускага экспарту і якую ролю адыграюць транспартныя і лагістычныя кампаніі Расійскай Федэрацыі? Пра гэта расказваюць эксперты падчас круглага стала.
Удзельнікі ў Беларусі:
намеснік старшыні Камісіі Савета Рэспублікі Нацыянальнага схода Рэспублікі Беларусь па міжнародных справах і нацыянальнай бяспецы Андрэй Уладзіміравіч РУСАКОВІЧ;
палітык і грамадскі дзеяч, старшыня аргкамітэта палітычнай партыі "Саюз" Сяргей Сяргеевіч ЛУШЧ;
эканамічны эксперт Аляксандр Вячаслававіч КАЗЛОЎ.
У Расіі:
кіраўнік Цэнтра беларускіх даследаванняў Інстытута Еўропы РАН Мікалай Маратавіч МЯЖЭВІЧ;
палітолаг, журналіст-міжнароднік, аналітык Цэнтра грамадска-палітычных даследаванняў "Русская Балтика" Аляксандр Аляксандравіч НАСОВІЧ;
палітолаг, эксперт Інстытута новага грамадства Андрэй Аляксандравіч КАРАКОЎЦАЎ.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь