У рэспубліцы з'явіўся першы відэадаведнік аб Беларусі - Belarus Travel Brands. Характэрна, што ні сталіца, ні абласныя цэнтры ў даведнік не ўключаны. Замест іх - малыя гарады і сельская глыбінка. Мэта праекта - прасоўванне турысцкага патэнцыялу Беларусі, інтэнсіфікацыя патокаў унутранага і ўязнога турызму, а таксама павышэнне пазнавальнасці рэспублікі як турыстычнага напрамку на мэтавых рынках - краіны ЕАЭС, Кітай, Арабскія краіны, але ў першую чаргу - Расія.
Ці гатовы сучасны турыст падарожнічаць па малых гарадах? Ці з'яўляецца інструмент падзейных мерапрыемстваў "панацэяй" для развіцця турызму сельскіх тэрыторый? Для чаго Беларусі ўсё ж такі патрэбны турыстычны кэшбэк, і ў чым ягоная карысць для рэгіёнаў?
На гэтыя і іншыя пытанні адказалі ўдзельнікі прэс-канферэнцыі ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
Удзельнікі:
член праўлення Рэспубліканскага саюза турыстычнай індустрыі, дацэнт кафедры міжнароднага турызму факультэта міжнародных адносін БДУ Дзмітрый МАРОЗАЎ;
старшыня Асацыяцыі "Белбрэнд" Альберт ТАІПАЎ;
менеджэр па міжнародных адносінах Асацыяцыі Дыяна ЗАЙКОЎСКАЯ.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь