МІНСК, 17 сту - Sputnik. Міністр інфармацыі Беларусі Уладзімір Пярцоў лічыць, што СМІ павінны быць максімальна аб'ектыўнымі ў час асвятлення ходу выбарчай кампаніі.
Гэтую заяву ён зрабіў у сераду на рэспубліканскім семінары на тэму "Роля СМІ ў пабудове эфектыўнай камунікацыі падчас правядзення электаральных кампаній", які праводзіць Мінінфарм.
"Галоўная задача СМІ - гэта забеспячэнне адкрытасці і транспарэнтнасці выбарчага працэсу, роўных правоў кандыдатаў у дэпутаты ўсіх узроўняў", - цытуе міністра ведамасны тэлеграм-канал.
Пры гэтым Пярцоў падкрэсліў, што ў любой краіне выбарчая кампанія з'яўляецца асаблівым часам.
"Гэта перыяд, калі абвастраецца цікавасць да палітыкі ва ўсяго грамадства", - сказаў Перцоў.
Паводле яго слоў, падчас выбарчай кампаніі перад СМІ стаіць важная задача аператыўна прадастаўляць праўдзівую інфармацыю аб падзеях у Беларусі, а таксама ў свеце ў цэлым.
"Быць надзейнай абаронай ад фэйкаў, укідаў і маніпуляцый", - падкрэсліў Перцоў, гаворачы аб задачах СМІ.
Пры гэтым ён адзначыў узрастаючую ў перыяд электаральных кампаній важнасць "інфармацыйнай гігіены".
Па словах міністра інфармацыі, СМІ трэба быць аб'ектыўнымі ў пытаннях захавання заканадаўства, а таксама забяспечыць роўныя магчымасці для ўсіх кандыдатаў, якія будуць выступаць у гэтых сродках масавай інфармацыі.
У Беларусі 16 студзеня пачаўся этап рэгістрацыі кандыдатаў у дэпутаты ніжняй палаты парламента восьмага склікання і кандыдатаў у дэпутаты мясцовых Саветаў 29 склікання.
Ён працягнецца па 30 студзеня ўключна, потым пачнецца перадвыбарная агітацыя, якая працягнецца да 24 лютага, а ўжо 25 лютага пройдзе адзіны дзень галасавання.
На гэтых выбарах у парламент вылучана 298 грамадзян у якасці кандыдатаў, а ўсяго ў Авальнай зале 110 дэпутацкіх месц.
У тэрытарыяльныя выбарчыя камісіі паступілі дакументы аб вылучэнні 18996 грамадзян для рэгістрацыі ў якасці кандыдата ў дэпутаты мясцовых саветаў.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"