МІНСК, 9 кас – Sputnik. Вялікая канкурэнцыя калумністыкі з новымі медыя – з блогерамі, з Telegram-каналамі, прымушае пастаянна рухацца наперад і сачыць за трэндамі, заявіла шэф-рэдактар аддзела аўтарскіх тэкстаў РІА Навіны, лаўрэат прэміі "Золотое перо России" Саюза журналістаў РФ у рамках новага модуля SputnikPro на тэму: "Калумністыка ў эпоху Telegram і TikTok".
"Калумністыка – гэта даволі спецыфічны жанр, які вельмі блізкі да блога, і, адпаведна, ёсць вялікая канкурэнцыя з новымі медыя. Гэта прымушае нас пастаянна рухацца наперад (…) Трохі ўпусціш – і ты прайграеш", - сказала эксперт.
Яна адзначыла, што ў сярэднім калонкі на РІА Навіны набіраюць 75 тысяч праглядаў, што гаворыць аб высокай чытальнасці і важнасці гэтага напрамку работы.
Шэф-рэдактар аддзела аўтарскіх тэкстаў РІА Навіны Ірына Алксніс
© Sputnik / Станислав Краско
Таксама Алксніс прадэманстравала прыклады аўтарскіх калонак, якія дзякуючы цікавым загалоўкам і пісьменнай падачы матэрыялу набралі больш за 300 тысяч праглядаў.
"Калонкі павінны быць змястоўна і стылістычна зразумелыя для людзей самага рознага ўзроўню адукацыі. Глыбіня думкі і даступнасць яе выкладання не супярэчаць адна адной, нават наадварот – складанае, напісанае даступна і займальна, з’яўляецца вяршыняй аналітыкі", - падкрэсліла эксперт.
Яна дадала, што адной з навел у афармленні калонак стала выкарыстанне карцінак, згенерыраваных штучным інтэлектам, што ў некаторых выпадках дазваляе завабіць чытача.
Модуль SputnikPro: калумністыка ў эпоху TikTok і Telegram
© Sputnik
"У сучасным свеце ў людзей, якія жывуць за межамі вялізнага горада, магчымасцей не менш. Калі пісьменна скарыстацца цяперашнімі тэхналогіямі, то можна дабіцца вялікіх поспехаў на сваім лакальным узроўні", - сказала Алксніс.
Што такое SputnikPro
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. З 2018 года сустрэчы ў вочным фармаце адбыліся ў 24 краінах і больш чым у 80 у анлайн-фармаце. Колькасць удзельнікаў SputnikPro перавышае 12 700 чалавек.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"