МІНСК, 9 кас – Sputnik. Журналісты, прадстаўнікі прэс-службаў ведамстваў і іншыя медыяспецыялісты сталі ўдзельнікамі чарговага модуля SputnikPro на базе мультымедыйнага прэс-цэнтра Sputnik Беларусь. У гэты раз тэмай стала "Калумністыка ў эпоху Telegram і TikTok".
Спікерам выступіла шэф-рэдактар аддзела аўтарскіх тэкстаў РІА Навіны, лаўрэат прэміі "Золотое перо России" Саюза журналістаў РФ Ірына Алксніс.
Адзін з удзельнікаў з Віцебскай вобласці звярнуў увагу, што абмен вопытам з замежнымі калегамі дапамагае зверыць падыходы і даведацца пра нешта новае. Акрамя таго, ён падкрэсліў, што было б карысна праводзіць такія мерапрыемствы ў рэжыме афлайн не толькі ў Мінску, але і ў іншых рэгіёнах рэспублікі.
"Лекцыя была цікавай, трэба абавязкова дзяліцца вопытам. Было б добра, калі б падобныя мерапрыемствы, дзе даступна і зразумела расказваюць аб рабоце калумністаў, праводзіліся і ў рэгіёнах, бо ўсіх у Мінск не прывязеш", - адзначыў начальнік інфармацыйна-аналітычнага аддзела ўстановы "Рэдакцыя абласной газеты "Віцебскія весці" Святаслаў Міхайлаў.
Святаслаў Міхайлаў
© Sputnik
Актыўна задавала пытанні Карына Арэхава, яна падзялілася, што ёй цікавы гэты адукацыйны модуль, таму што яна займаецца вядзеннем сацыяльных сетак установы адукацыі. На мерапрыемства дзяўчына прыйшла са сваёй медыя-камандай.
"Для мяне гэта выдатная магчымасць і ўнікальны вопыт. Хоць сёння спікер расказвала аб больш глабальных праектах, але і для нашай каманды, як для больш лакальнай структуры, удалося даведацца пра цікавыя моманты, якія можна будзе прымяняць у сваёй працы. Хацелася б часцей удзельнічаць у такіх мерапрыемствах", - падзялілася Арэхава.
Карына Арэхава
© Sputnik
Ключавымі кропкамі абмеркавання ў рамках модуля сталі такія аспекты, як роля калумністаў у асвятленні найважнейшых падзей на сусветнай арэне, асобныя асаблівасці падачы матэрыялу ў РІА Навіны, вопыт напісання складаных тэм простай мовай, асаблівасці загалоўкаў матэрыялаў.
"Мерапрыемства прайшло змястоўна, удзельнікі не толькі слухалі, але і задавалі пытанні, якія іх цікавілі. Цяпер для таго, каб "выстраліць" і дабіцца поспеху, не абавязкова працаваць у вялізным горадзе з вялізным бюджэтам, трэба пісьменна выкарыстоўваць веды", - падзялілася Ірына Алксніс.
Што такое SputnikPro
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. З 2018 года сустрэчы ў вочным фармаце прайшлі ў 24 краінах і больш чым у 80 у анлайн-фармаце. Колькасць удзельнікаў SputnikPro перавышае 12 700 чалавек.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"