“Мілавіца” вяртаецца на пяцідзённы працоўны тыдзень

© SputnikСтаронка сайта "Мілавіца"
Старонка сайта Мілавіца - Sputnik Беларусь
Падпісацца
У кіраўніцтве прадпрыемства гэта тлумачаць ростам продажаў на фоне аднаўлення рынкаў.

МІНСК, 19 чэр — Sputnik. Адзіны ў Беларусі вытворца гарсэтных вырабаў і жаночага бялізны СП ЗАТ "Мілавіца" зноў пераходзіць на пяцідзённы рэжым працы ў сувязі з ростам продажаў сваёй прадукцыі і паляпшэннем сітуацыі на асноўных рынках збыту, паведамілі Sputnik на прадпрыемстве.

У канцы мая "Мілавіца" ў сувязі са скарачэннем продажаў у Расіі і Казахстане, а таксама на беларускім рынку, была вымушана перайсці на трохдзённы працоўны тыдзень. Тады на прадпрыемстве разлічвалі, што ў такім рэжыме фабрыка будзе працаваць не больш за адзін месяц. Акрамя таго, кіраўніцтва "Мілавіцы" прагназавала аднаўленне рынкаў і іх рост да жніўня-верасня.

"Мілавіца" зноў вяртаецца на звычайную, пяцідзённы працоўны тыдзень. Сітуацыя палепшылася, у чэрвені мы чакаем рост продажаў да мая прыкладна на 15%. Акрамя таго, палепшылася кан'юнктура рынку", — сказаў прадстаўнік прадпрыемства.

Ён адзначыў, што прынятыя ў маі меры дапамаглі "Мілавіцы" знізіць складскія запасы — зараз яны скараціліся, у параўнанні з маем, прыкладна на 30%.

СП ЗАТ "Мілавіца" спецыялізуецца на вытворчасці і рэалізацыі жаночага бялізны і купальнікаў, уваходзіць у склад эстонскага холдынгу Silvano Fashion Group (81,12% акцый). Раней паведамлялася, што ў апошнія гады пасля зменаў у складзе акцыянераў холдынгу Silvano Fashion Group, які валодае больш чым 81% акцый "Мілавіцы" кіруючыя пасады ў Silvano Fashion Group пакінулі ўсе беларусы.

Аб праблемах "Мілавіцы" пачалі казаць пасля таго, як у канцы лістапада 2013-га пост гендырэктара прадпрыемства пакінуў Дзмітрый Дзічкоўскі, які кіраваў прадпрыемствам з 2001 года. Гендырэктарам кампаніі стаў Нормундс Азаліньш. Увесну 2014 года расійскія дыстрыб'ютары "Мілавіцы" заявілі пра сваю занепакоенасць у сувязі са спыненнем прадпрыемствам адгрузкі прадукцыі ў іх адрас, нягледзячы на ​​папярэднія замовы.

Яны адзначалі, што гэта абумоўлена пазіцыяй новага кіраўніцтва прадпрыемства, якое прапанавала ім падпісаць новыя дамовы на нявыгадных умовах, якое прывялі б да росту коштаў на прадукцыю "Мілавіцы" на 20%. Праблемы былі дазволеныя толькі ў верасні мінулага года.

У пачатку 2015 Азаліньш на пасадзе гендырэктара "Мілавіцы" змяніла Алена Ткачэнка, якая раней працавала на прадпрыемстве на пасадзе тэхнічнага дырэктара.

Стужка навiн
0