Стала вядома, калі ў Беларусі выпусцяць першую партыю электрамабіляў

© Sputnik / Артем БордовскийБеларускі электрамабіль
Беларускі электрамабіль - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Беларускае міністэрства прамысловасці не бачыць пакуль эканамічнай эфектыўнасці ў падобнай вытворчасці, але працягвае актыўна займацца дадзенай тэматыкай.

МІНСК, 24 вер - Sputnik. Беларусь мае намер выпусціць першую партыю электрамабіляў ў 2021 годзе, паведаміў першы намеснік міністра прамысловасці Сяргей Гунько на прэс-канферэнцыі ў Белпрэсцэнтры.

Зарадка электрамабіля, архіўнае фота - Sputnik Беларусь
"Беларуснафта" павялічыць колькасць зарадных станцый для электрамабіляў

"Для арганізацыі вытворчасці электрамабіляў, любой вытворчасці, неабходна досыць сур'ёзная падрыхтоўка, фінансавыя рэсурсы, акупнасць. Мы не бачым пакуль такой эканамічнай эфектыўнасці. Аднак, нават з улікам гэтага паставілі задачу ў наступным годзе арганізаваць вытворчасць ад 500 да 1000 штук", - сказаў намеснік міністра.

Пры гэтым ён канстатаваў, што па-ранейшаму застаецца мноства тэхнічных праблем, якія звязаны з праграмным забеспячэннем, а таксама інфраструктурай зарадных станцый. Агульнай праблемай застаецца ўзровень зарада электрамабіляў, які падае ў халодны сезон.

Галоўны механізм - фінансавы

Айчыннае прадпрыемства, якое займаецца выпускам аўтамабіляў, закупіла адразу пяць электрамабіляў кітайскага вытворцы, каб зразумець з якімі праблемамі можа сутыкнуцца завод, ствараючы адпаведную вытворчасць.

"Ва ўсякім выпадку ёсць папярэднія дамоўленасці, і мы гаворым пра тое, што ў наступным годзе мы гатовыя былі б разгледзець такую партыю вытворчасці машын", - удакладніў Гунько.

Міністэрства прамысловасці Беларусі для выпуску разглядае мадэлі электрамабіляў апошняга пакалення, пры гэтым стаіць задача, каб яго цана складала да 25 тысяч долараў. Дзяржаўныя органы таксама задумаліся над стымуламі для набыцця гэтага віду транспарту, уключаючы і скідкі на куплю.

"Каб пры здачы на ўтылізацыю свайго аўтамабіля з рухавіком унутранага згарання была магчымасць атрымання сертыфіката на ўмоўную суму зніжкі пры куплі электрамабіля", - растлумачыў першы намеснік міністра.

Пры гэтым ён прызнаў, што "галоўны механізм - фінансавы", ён павінен заўсёды быць пры куплі такіх інавацыйных тавараў. Адпаведна, неабходна абмеркаваць пытанне льготнай праграмы крэдытавання, абмеркаваць "суперыльготную праграму крэдытавання", у тым ліку, можа быць, нейкую кампенсацыю за кошт бюджэту.

Стужка навiн
0