Колькі давядзецца прастаяць на мяжы з Літвой, растлумачыў Дзяржпагранкамітэт Беларусі

© Sputnik / Александр ЖибульПункт пропуску "Каменны лог"
Пункт пропуску Каменны лог - Sputnik Беларусь, 1920, 26.03.2021
Падпісацца
Чэргі на беларуска-літоўскай мяжы ўзніклі з-за рэканструкцыі самага запатрабаванага пункта пропуску.

МІНСК, 26 сак – Sputnik. З-за рэканструкцыі пункта пропуску "Мядзінінкай" (з беларускага боку "Каменны Лог" - Sputnik) і збояў у працы камп'ютэрных сістэм у сумежнага боку, на беларуска-літоўскай мяжы павялічыліся чэргі, паведамляе Дзяржпагранкамітэт Беларусі.

"Калі 24 сакавіка выезду ў Літву ва ўсіх пунктах пропуску чакалі больш за 1,5 тыс. грузавікоў, то ў ноч з 25 на 26 сакавіка іх колькасць узрасла амаль на 70%", - гаворыцца на сайце ДПК.

У "Каменным Логу" па стане на 11:00 26 сакавіка чакалі выезду з Беларусі ў Літву каля 700 грузавікоў. У пункце пропуску "Катлоўка" ( "Лаварышкес") іх сабралася прыкладна 500, "Беняконі" ( "Шальчынінкай") - 480, "Прывалка" ( "Райгардас") - 280 грузавых аўтамабіляў.

Каб паскорыць правядзенне кантрольных працэдур, беларускія пагранічнікі ўзмацнілі змены пагранічных нарадаў. Па паведамленні ДПК, кіроўцы ўжо аформленых фур чакаюць запуску ў сумежныя пункты пропуску каля васьмі гадзін.

"Беларускі бок накіраваў ноту ў Міністэрства замежных спраў Літвы аб магчымасці афармлення парожніх грузавікоў у "Відзах" ("Твярячус") для зніжэння нагрузкі на функцыянуючыя пункты пропуску", - паведамляе ДПК.

Самы запатрабаваны напрамак

ДАІ пра працу ў сталіцы: як прадухіляюць ДТЗ у вялікім горадзе - відэа - Sputnik Беларусь, 1920, 23.03.2021
Відэа
ДАІ пра працу ў сталіцы: як прадухіляюць ДТЗ у вялікім горадзе - відэа
Міжнародны пункт пропуску "Каменны Лог" - "Мядзінінкай" размешчаны ў раёне вёскі Мураўёўка Ашмянскага раёна Гродзенскай вобласці. Гэта асноўны пункт пропуску Беларусі на мяжы з Літвой. Працуе кругласутачна. Здольны прапускаць да 500 грузавых і да 600 легкавых аўтамабіляў у суткі ў адным кірунку.

Рэспубліканская аўтамабільная дарога М-7, якая вядзе да "Каменнага Логу", з'яўляецца часткай еўрапейскага аўтамабільнага маршруту E 28. Па гэтай дарозе ажыццяўляецца рэгулярны транзiтны рух грузавога аўтатранспарту, які выконвае міжнародныя перавозкі да спецыялізаваных партоў Клайпеды, Вентспілса, Калінінграда і краін Еўрасаюза.

Стужка навiн
0