Зняць "папяровую" працу з настаўнікаў пакуль не атрымліваецца

© Sputnik / Вера Дашкевичурок у школе
урок у школе - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Праблему, разлічваюць у міністэрстве, дапаможа вырашыць ўкараненне інструментаў "Электроннай школы".

МІНСК, 17 лют — Sputnik. Нягледзячы на шэраг мер, накіраваных на скарачэнне дакументаабароту ў школах, канчаткова вырашыць пытанне загружанасці настаўнікаў папяровай працай пакуль не атрымліваецца, прызнаў на выніковай калегіі Міністэрства адукацыі кіраўнік ведамства Міхаіл Жураўкоў, перадае БелТА.

"Мы неаднаразова звярталі ўвагу кіраўнікоў на недапушчальнасць прыцягнення настаўнікаў да зборы і апрацоўцы статыстычнай інфармацыі, падрыхтоўцы справаздач. Дадзеная праца павінна выконвацца непасрэдна членамі адміністрацыі. Аднак пытанне канчаткова так і не вырашана", — сказаў міністр.

Жураўкоў выказаў здагадку, што праблему зможа вырашыць пераход на электронны дакументаабарот. Праўда, пакуль "Электронная школа" толькі ствараецца: электронны дзённік і часопіс выкарыстоўваюцца толькі толькі ў 198 установах (каля 7%). Карта навучэнца ўкаранёна ў менш чым 3% школ і выкарыстоўваецца яна пераважна як пропуск. Пакуль жа міністр разлічвае, што адміністрацыя школ будзе прытрымлівацца таго скарэкціраванага і вычарпальнага пераліку дакументаў, якія павінны весці настаўніка.

"Нельга дапускаць выпадкі ўвядзення ў практыку работы ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі дакументацыі, ня прадугледжанай нарматыўнымі прававымі актамі ў гэтай сферы", — падкрэсліў Жураўкоў.

Стужка навiн
0