Фота

Сублімацыя формы: летуценныя вобразы застылі ў бронзе

Падпісацца
У творчасці Уладзіміра Слабодчыкава ідэі пераносяцца ў застылую форму. Глядзіце ў фотастужцы Sputnik, якія скульптуры прадстаўлены на выставе ў Нацыянальным мастацкім музеі.

Сублімацыя формы — гэта ў першую чаргу спроба пазбавіць форму матэрыяльнасці. Уладзімір Слабодчыкаў пераносіць свае ідэі і пачуцці ў застылую форму. Адной з цэнтральных тэмаў творчасці Слабодчыкава з’яўляецца Чалавек як філасофская катэгорыя. Яго скульптуры лёгка пазнавальныя і маюць выразны сілуэт. Галоўнай адметнасцю творчасці Уладзіміра Слабодчыкава з'яўляецца яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.

Уладзімір Слабодчыкаў – скульптар, які стаў вядомы ў беларускім мастацтве ў пачатку 1970-х і працуе ўжо больш за 40 гадоў. Ён займаецца вельмі разнастайнымі відамі і жанрамі скульптуры: ад камернай пластыкі да маштабных манументальных помнікаў на радзіме і за мяжой.

Выставу можна наведаць у Нацыянальным мастацкім музеі да 25 сакавіка.

© Sputnik / Анастасия ВолчокШматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы.
Шматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы. - Sputnik Беларусь
1/18
Шматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы.
© Sputnik / Анастасия Волчок"Дабравешчанне" (бронза, 1990).
Дабравешчанне (бронза, 1990). - Sputnik Беларусь
2/18
"Дабравешчанне" (бронза, 1990).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Партрэт жонкі" (бронза, 1980).
Партрэт жонкі (бронза, 1980). - Sputnik Беларусь
3/18
"Партрэт жонкі" (бронза, 1980).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Тая, што нясе рэзгіны" (вялікая) (бронза, 1989).
Тая, што нясе рэзгіны (вялікая) (бронза, 1989). - Sputnik Беларусь
4/18
"Тая, што нясе рэзгіны" (вялікая) (бронза, 1989).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Гукі" (дрэва, 1988).
Гукі (дрэва, 1988). - Sputnik Беларусь
5/18
"Гукі" (дрэва, 1988).
© Sputnik / Анастасия ВолчокНа пярэднім плане: "Анёл з абпаленымі крыламі" (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
На пярэднім плане: Анёл з абпаленымі крыламі (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін). - Sputnik Беларусь
6/18
На пярэднім плане: "Анёл з абпаленымі крыламі" (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
© Sputnik / Анастасия ВолчокНа сцяне: з цыкла "Песня Песень", №№1-3 (пластык).
Выставка Владимира Слободчикова Сублимация формы - Sputnik Беларусь
7/18
На сцяне: з цыкла "Песня Песень", №№1-3 (пластык).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Афрадыта" (дрэва, пазалота, 2001).
Афрадыта (дрэва, пазалота, 2001). - Sputnik Беларусь
8/18
"Афрадыта" (дрэва, пазалота, 2001).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Дзяўчына з арфай" (пластык, 2017).
Дзяўчына з арфай (пластык, 2017). - Sputnik Беларусь
9/18
"Дзяўчына з арфай" (пластык, 2017).
© Sputnik / Анастасия ВолчокПа цэнтру: "Юдзіф" (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
Па цэнтру: Юдзіф (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін). - Sputnik Беларусь
10/18
Па цэнтру: "Юдзіф" (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
© Sputnik / Анастасия ВолчокУ сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.
У сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце. - Sputnik Беларусь
11/18
У сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.
© Sputnik / Анастасия Волчок"Чарнобыльская мадонна" (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь.
Чарнобыльская мадонна (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь. - Sputnik Беларусь
12/18
"Чарнобыльская мадонна" (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь.
© Sputnik / Анастасия ВолчокНа пярэднім плане: "Архаічны танец" (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
На пярэднім плане: Архаічны танец (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін). - Sputnik Беларусь
13/18
На пярэднім плане: "Архаічны танец" (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).
© Sputnik / Анастасия ВолчокЗ цыкла "Знакі на пяску" №6 (сілумін, 1998).
З цыкла Знакі на пяску №6 (сілумін, 1998). - Sputnik Беларусь
14/18
З цыкла "Знакі на пяску" №6 (сілумін, 1998).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Ушэсце" (бронза, мармур, 1993).
Ушэсце (бронза, мармур, 1993). - Sputnik Беларусь
15/18
"Ушэсце" (бронза, мармур, 1993).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Тры каралі" (бронза, мармур, 1993).
Тры каралі (бронза, мармур, 1993). - Sputnik Беларусь
16/18
"Тры каралі" (бронза, мармур, 1993).
© Sputnik / Анастасия Волчок"Джакамеці" (вялікі) (бронза, 2003).
Джакамеці (вялікі) (бронза, 2003). - Sputnik Беларусь
17/18
"Джакамеці" (вялікі) (бронза, 2003).
© Sputnik / Анастасия ВолчокПа цэнтры: "З шарам" (вялікая) (сілумін, 2002).
Па цэнтры: З шарам (вялікая) (сілумін, 2002). - Sputnik Беларусь
18/18
Па цэнтры: "З шарам" (вялікая) (сілумін, 2002).
Стужка навiн
0