"Каляровым трэндам" бягучага года па версіі экспертаў Pantone з'яўляецца не адно, а два адценні - спакойны шэры Ultimate Grey PANTONE 17-5104 і радасны жоўты Illuminating PANTONE 13-0647.
Колер года па версіі Pantone адлюстроўвае тое, што адбываецца ў нашай глабальнай культуры, тое, што людзі шукаюць, на што гэты колер спадзяецца адказаць. Напрыклад, колерам мінулага 2020 года Pantone называлі "класічны сіні", які дорыць адчуванні міру і стабільнасці.
Калі шэры колер - колер каменя і векавых прыродных элементаў - увасабляе трываласць і цягавітасць, то жоўты, напоўнены сонечнай энергіяй, дорыць пачуццё бесперапыннасці і заўсёды асацыіруецца з надзеяй!
Два незалежныя колеры аб'ядноўваюцца, каб лепш выказаць настрой, і падкрэсліваюць нашу прыроджаную патрэбу быць убачаным, вядомым, пачутым.
Спалучэнне жоўтага колеру, звязанага з наватарствам і інтуіцыяй, і шэрага адцення, сімвалізуючага мудрасць і інтэлект, натхняе на адраджэнне, падштурхоўваючы нас да новых ідэй і канцэпцый.
Гэта спалучэнне ўжо не раз сустракалася ў калекцыях модных брэндаў вясна-лета 2021. Сярод модных прадказальнікаў апынуўся, напрыклад, Givenchy.
Глядзіце таксама:
- Знята на смартфон. Хто перамог у конкурсе мабільнай фатаграфіі
- Таямнічы і бязважкі лёд Байкала - фантастычныя фотаздымкі
- Самыя прыгожыя месцы на Зямлі, дзе здымалі "Гульню тронаў"
На фота: Кэтрын, герцагіня Кембрыджская, у ахоўнай масцы брэнда Amaia, які пералічвае 30% выручкі ад продажу масак у дабрачынны фонд службы аховы здароўя.
На фота: Кэтрын, герцагіня Кембрыджская, у ахоўнай масцы брэнда Amaia, які пералічвае 30% выручкі ад продажу масак у дабрачынны фонд службы аховы здароўя.