Французы, немцы і брытанцы звязваюць поспех правых партый з бяздзейнасцю ўладаў

© REUTERS / Gonzalo FuentesКіраўнік партыі "Нацыянальны фронт" Марын Ле Пэн
Кіраўнік партыі Нацыянальны фронт Марын Ле Пэн - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Адзін з фаварытаў будучых прэзідэнцкіх выбараў у Францыі — правы кандыдат і кіраўнік партыі "Нацыянальны фронт" Марын Ле Пен, у Германіі набірае папулярнасць партыя "Альтэрнатыва для Германіі".

МІНСК, 6 кра — Sputnik. Французы, немцы і брытанцы звязваюць поспех правых партый з бяздзейнасцю ўладаў.

Больш за трэць немцаў (43%) лічаць, што адной з прычын росту папулярнасці правых партый у Еўропе з'яўляюцца пустыя абяцанні, якія даваліся электарату. Такой жа пазіцыі прытрымліваецца 33% брытанцаў і 45% французаў, як паказалі вынікі апытання Sputnik.Меркаванне, якое праведзена кампаніяй TNS Global для інфармацыйнага агенцтва і радыё Sputnik.

Лідэр партыі Нацыянальны фронт Марын Ле Пэн - Sputnik Беларусь
Правы ўсплёск: як растлумачыць папулярнасць "правых" партый у Еўропе?

У рэспандэнтаў запыталіся, у чым яны бачаць галоўную прычыну высокіх рэйтынгаў такіх партый, як "Альтэрнатыва для Германіі" (AfD), "Нацыянальны фронт" (Францыя) і Партыя незалежнасці Вялікабрытаніі.

Сярод фактараў папулярнасці гэтых партый французы, немцы і брытанцы назвалі вялікую колькасць мігрантаў і няўдалую эканамічную палітыку. Думкі французаў падзяліліся пароўну: 45% лічаць, што на папулярнасць нацыяналістаў паўплывалі нявыкананыя абяцанні, яшчэ столькі ж назвалі ў якасці прычыны вялікая колькасць мігрантаў. Жыхары Германіі схільны тлумачыць рост папулярнасці правых хутчэй высокім узроўнем міграцыі (52%), чым няўдалай эканамічнай палітыкай (17%). Амаль палова брытанцаў (49%) адзначыла вялікую колькасць мігрантаў як прычыну папулярнасці гэтых партый.

На узмоцнены паток мігрантаў часцей спасылаліся рэспандэнты старэйшага пакалення, у асноўным людзі ва ўзросце ад 55 да 64 гадоў. Моладзь схільна тлумачыць рост правых запытам грамадства на правядзенне сацыяльных рэформаў.

Апытанне было праведзена міжнароднай даследчай кампаніяй, якая займаецца апытаннямі грамадскай думкі, TNS Global з 16 па 22 лютага 2017 года. У ім прынялі ўдзел 3055 рэспандэнта з Германіі, Вялікабрытаніі і Францыі.

Спраўка аб праекце Sputnik.Меркаванні

Міжнародны праект па вывучэнні грамадскай думкі стартаваў у студзені 2015 года. Партнёрамі праекта выступаюць вядомыя даследчыя кампаніі Populus, Ifop і forsa. У рамках праекта Sputnik.Меркаванні рэгулярна праводзяцца апытанні грамадскай думкі ў краінах Еўропы і ЗША па найбольш актуальных сацыяльных і палітычных пытаннях.

Sputnik — навінавае агенцтва і радыё з мультымедыйнымі інфармацыйнымі хабамі ў дзясятках краін. Sputnik уключае ў сябе сайты больш чым на 30 мовах, аналагавае і лічбавае радыёвяшчанне, мабільныя прыкладанні і старонкі ў сацыяльных сетках. Навінавыя стужкі Sputnik кругласутачна выходзяць на англійскай, арабскай, іспанскай і кітайскай мовах.

Пазнаёмцеся з іншымі даследаваннямі Sputnik.Меркаванні >>

Стужка навiн
0