14:57 20 лютага 2020
«Радыё Sputnik»
  • USD2.20
  • EUR2.38
  • 100 RUB3.46
Прэс-рэлізы
Атрымаць кароткую спасылку
17 0 0

У прыватнасці, аўтарытэтнае журы адзначыла аўдыё і відэа-рэкламу ад беларускіх ратавальнікаў, аддаўшы аўтарам першае месца ў гэтых катэгорыях.

МІНСК, 20 сне - Sputnik. Сталі вядомыя лаўрэаты VI штогадовага конкурсу дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы "Імпульс", арганізатарам якога выступае МІА "Россия сегодня". У некалькіх асноўных намінацыях лепшымі былі прызнаныя праекты МНС Беларусі.

Уладальнікам Гран-пры-2019, а таксама першага месца ў намінацыі "Лепшая рэкламная кампанія" стаў Фонд падтрымкі дзяцей, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі, з праектам "Падлеткавая агрэсія".

На ўрачыстай цырымоніі, якая прайшла сёння ў міжнародным мультымедыйным прэс-цэнтры МІА "Россия сегодня", былі ўручаны ўзнагароды пераможцам і прызёрам у сямі асноўных і чатырох спецыяльных намінацыях конкурсу. Лепшыя работы адзначаны памятнымі статуэткамі "Імпульс", якія сімвалізуюць сацыяльную энергію, якая дае новы штуршок да стварэння і ўстойлівага развіцця.

У аргкамітэт конкурсу у 2019 годзе паступіла некалькі соцень заявак. Удзел у творчым спаборніцтве прымалі органы дзяржаўнай улады і мясцовага самакіравання Расіі і краін СНД, а таксама заснаваныя імі некамерцыйныя арганізацыі з рэкламнымі працамі на сацыяльныя тэмы, апублікаванымі і рэалізаванымі ў перыяд з 1 кастрычніка 2018 года па 30 верасня 2019 года.

Лаўрэатаў конкурсу вызначала аўтарытэтнае журы, у склад якога ўвайшлі вядучыя прадстаўнікі рэкламнай галіны, кіраўнікі СМІ, прадстаўнікі дзяржаўных структур. Пераможца ў спецыяльнай намінацыі "Прызнанне інтэрнэту" быў абраны па выніках карыстацкага галасавання: у лістападзе любы карыстальнік інтэрнэту, які мае рахунак на сацыяльных сетках (Facebook, Вконтакте, Twitter), мог азнаёміцца ​​з дасланымі на конкурс ўзорамі сацыяльнай рэкламы і прагаласаваць за лепшыя, па яго думку, працы.

Гран-пры

Гран-пры конкурсу ўдастоены праект "Падлеткавая агрэсія" Фонду падтрымкі дзяцей, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі. Гэта серыя відэаролікаў сацыяльнай рэкламы, прысвечаная актуальным праблемам сучаснага грамадства: цяжкасцям узаемаадносін падлеткаў з аднагодкамі, бацькамі, педагогамі, усплёскаў агрэсіі ў пераходным узросце. Галоўным героем праекта стаў заслужаны артыст Расіі, акцёр тэатра і кіно Андрэй Лявонаў.

Пераможцы і прызёры ў асноўных намінацыях:

Лепшая відэа-рэклама

1-е месца прысуджана Міністэрству па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь за ролік "Клапаціцца аб бяспецы малых - гэта закон жыцця!".

2-е месца падзялілі Міністэрства лічбавага развіцця, сувязі і масавых камунікацый РФ з праектам "Даеш лічбавае вяшчанне!" і Міністэрства турызму і аздараўленчых курортаў Стаўрапольскага краю з працай "Адпачывай на Стаўраполле".

3-е месца падзялілі ДАУ Рэспублікі Дагестан "Шматфункцыянальны цэнтр прадастаўлення паслуг у Рэспубліцы Дагестан" з кліпам "Перадача МФЦ паўнамоцтваў па прадастаўленні субсідый на аплату ЖКГ" і ДАУ Рэспублікі Дагестан "Шматфункцыянальны цэнтр прадастаўлення паслуг па Ленінскім раёне г. Махачкалы" з ролікам "Нерухомасць для бізнесу".

Лепшая аўдыёрэклама

1-е месца ў намінацыі заняло Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Беларусі з сюжэтам "Адэскі гумар".

2-е месца дасталася Магнітагорскі школе-інтэрнату "Сям'я" за праект "Ратуючы самотную душу дзіцяці, ты ніколі не будзеш самотны сам".

3-е месца прысуджана гарадской адміністрацыі Обнінска за аўдыякліпы "Рух да здароўя - на ровары!"

Лепшая вонкавая рэклама

1-е месца ў намінацыі журы вырашыла не прысуджаць.

2-е месца - Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь за праект "Клапаціцца аб бяспецы малых - гэта закон жыцця!".

На 3-м месцы Выбаркам Растоўскай з праектам "Выбары ні на што не ўплываюць".

Прэміі ў спецыяльнай намінацыі "Наш характар" ўдастоена рэкламна-інфармацыйнае агенцтва "Армія Расіі" Міністэрства абароны Расійскай Федэрацыі за ваенна-патрыятычную акцыю "Сірыйскай пералом".

Конкурс праходзіў пры падтрымцы вядучых галіновых і федэральных СМІ, асацыяцый і арганізацый. Генеральнымі інфармацыйнымі партнёрамі конкурсу выступаюць: газета "Комсомольская правда", інфармацыйна-аналітычны партал "Sostav.ru". Галіновымі партнёрамі конкурсу "Імпульс" сталі асацыяцыі АКМР, АБКР, РАСО і Акос. У статусе афіцыйнага інфармацыйнага партнёра конкурс падтрымліваюць РІА "ФедералПресс" і "Асацыяцыя менеджэраў". Індустрыяльнымі партнёрамі конкурсу "Імпульс" сталі IAB Russia, Раму і АКАР.

"Імпульс" - конкурс дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы, які закліканы прыцягнуць увагу грамадства да важнейшых сацыяльных праблемах, а таксама вывесці працэс стварэння рэкламы дзяржаўнымі структурамі на якасна новы ўзровень. Арганізатарам штогадовага конкурсу сацыяльнай рэкламы сярод органаў дзяржаўнай улады "Імпульс" выступае міжнародная медыягрупа "Россия сегодня". Старшынёй журы з'яўляецца генеральны дырэктар МІА "Россия сегодня" Дзмітрый Кісялёў.

МІА "Россия сегодня" - міжнародная медыягрупа, місіяй якой з'яўляецца аператыўнае і узважанае асвятленне падзей у свеце, інфармаванне аўдыторыі аб розных поглядах на ключавыя падзеі. МІА "Россия сегодня" прадстаўляе лінейку інфармацыйных рэсурсаў агенцтва: РІА "Новости", РІА "Новости Спорт", РІА "Новости Недвижимость", Прайм, РІА "Рейтинг", "ИноСМИ", Сацыяльны навігатар. За мяжой медыягрупа прадстаўлена міжнародным навінавым агенцтвам і радыё Sputnik. Сачыце за навінамі МІА "Россия сегодня" ў Telegram-канале прэс-службы "Зубоўскі, 4".

Тэги:
МІА "Россия сегодня", МНС Беларусі

Галоўныя тэмы