21:50 19 верасня 2017
«Радыё Sputnik»
Адзенне на вешалках

Беларусы ў ноч распродажаў трацілі ў буціках у сярэднім па 3 млн

© Flickr/ Joel Penner
Грамадства
Атрымаць кароткую спасылку
79 0 0

Жанчыны ў асноўным куплялі скураныя сумачкі, сукенкі і блузкі, а мужчыны прымяралі касцюмы і джынсы – “штурханіны і нервовасці не было” адзначылі арганізатары.

МІНСК, 3 ліп — Sputnik. Беларусы ў ноч распродажаў пакідалі ў сталічных буціках у сярэднім па тры мільёны рублёў, паведамілі Sputnik ў чацвер у "Альфа-Банку" (Беларусь), які выступіў генеральным партнёрам праекта Fashion Secret Night.

Акцыя з тавараў, якія прадаюцца за "паўкошту" прайшла ў буціках 1 ліпеня. Як распавялі арганізатары мерапрыемства, крамы, якія ўдзельнічалі ў праекце, наведалі каля трох тысяч чалавек. Падоўжыліся распродажы да поўначы.

"Буцікі падчас начной распродажы наведала каля трох тысяч чалавек — прыкладна столькі ж было і ў мінулым годзе. Ноч распродажаў прайшла спакойна, без штурханіны і нервовасці. "Сярэдні чэк" склаў 3-3,5 мільёна рублёў", — гаворыцца ў паведамленні.

Арганізатары мерапрыемства адзначылі, што дзяўчыны ў асноўным набывалі сукенкі, блузкі і скураныя сумачкі, "якія падчас распродажаў каштавалі ў Мінску, як у Мілане". Мужчыны ж прыглядалі сабе джынсы і касцюмы, якія на адзін вечар патаннелі ў два разы.

"Гэта сведчыць аб тым, што попыт на тавары цэнавага сегмента вышэй сярэдняга, у тым ліку на адзенне вядучых сусветных брэндаў, у Беларусі дастаткова стабільны. І гэта з'яўляецца яшчэ адным сведчаннем таго, што ў краіне сфармаваўся ўстойлівы "сярэдні клас" са сваімі запытамі і патрэбамі", — адзначыў прэс-сакратар "Альфа-Банка"(Беларусь) Віталь Жаголкіна.

Fashion Secret Night стаў чарговым мерапрыемствам ў папулярным фармаце night sale, які зарадзіўся ў ЗША, але прыжыўся і ў Еўропе. Такімі мерапрыемствамі славяцца Мілан і Парыж —  сусветныя сталіцы моды. Традыцыя начных распродажаў пачынае прыжывацца і ў Мінску.

Тэги:
Мода, Грамадства, Стыль жыцця і адпачынак, Стыль жыцця, Беларусь, Еўропа, Увесь свет
Правілы карыстанняКаментары

Галоўныя тэмы