14:24 21 студзеня 2019
«Радыё Sputnik»
  • USD2.15
  • EUR2.45
  • 100 RUB3.24
Сабака ў заплечніку, архіўнае фота

За правоз дробных жывёл і веласіпедаў у цягніках цяпер плаціць не трэба

CC0 / Pixabay / GoranH
Грамадства
Атрымаць кароткую спасылку
1120

Адпаведныя змяненні ўнесены ў Інструкцыю аб парадку ўстанаўлення і прымянення тарыфаў на перавозкі пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання на гарадскіх, рэгіянальных і міжрэгіянальных лініях.

МІНСК, 21 сне - Sputnik. Правілы правозу у цягніках хатніх жывёл і веласіпедаў змяніліся ў Беларусі, адпаведная пастанова МАРГ афіцыйна апублікавана на Нацыянальным прававым інтэрнэт-партале.

Гэты дакумент унёс змены ў Інструкцыю аб парадку ўстанаўлення і прымянення тарыфаў на перавозкі пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання на гарадскіх, рэгіянальных і міжрэгіянальных лініях. Новая рэдакцыя інструкцыі пачынае дзейнічаць з дня афіцыйнага апублікавання - з 21 снежня.

Згодна з пастановай МАРГ, зараз не трэба будзе плаціць за перавозку дробных хатніх жывёл і птушак у вагонах з ненумераванымі месцамі на гарадскіх і рэгіянальных лініях, у тым ліку эканамкласа. Раней гаспадары гадаванцаў аплачвалі за кожнае месца 50% ад кошту поўнага праязнога дакумента да пункта прызначэння пасажыра.

Што тычыцца правозу сабак буйных парод, цяпер у асобным купэ на рэгіянальных лініях бізнес-класа або міжрэгіянальных лініях аплату будуць збіраць, зыходзячы з кошту квіткоў усіх месцаў купэ. Пры гэтым дадаткова плаціць за кожную сабаку як за 20 кілаграм масы багажу зараз не трэба.

Важнай зменай стала адмена платы за перавозку веласіпеда ў неразабраным і неспакаваным выглядзе ў вагонах з ненумераванымі месцамі. Пакуль дзейнічала старая інструкцыя, веласіпедысты плацілі за свой транспарт поўны кошт праязнога білета да пункта прызначэння.

Раней паведамлялася, што ў цягніках рэгіянальных ліній эканамкласа з'явяцца месцы для правозу ровараў. Пасажыры ўжо паспелі ацаніць гэтую навіну. Таксама Беларуская чыгунка збіраецца абсталяваць гэтыя цягнікі адмысловымі месцамі для правозу буйнагабарытнай ручной паклажы.

Тэги:
Беларуская чыгунка, Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю Беларусі (МАРГ)

Галоўныя тэмы