20:47 28 лютага 2020
«Радыё Sputnik»
  • USD2.24
  • EUR2.47
  • 100 RUB3.34
Грамадства
Атрымаць кароткую спасылку
1310

Пытанні ў ведамства ёсць і да перавозчыкаў, якія працуюць з анлайн-сэрвісамі замовы таксі тыпу "Яндэкс" і Uber.

МІНСК, 5 сне - Sputnik. Міністэрства транспарту выявіла больш за тры тысячы парушэнняў у працы таксі ў ходзе маніторынгу за дзесяць месяцаў бягучага года, паведаміла ў сераду прэс-служба ведамства.

Падчас маніторынгу было праверана больш за 4,3 тысячы аўтамабіляў таксі, па выніках да адміністрацыйнай адказнасці прыцягнута каля 1800 чалавек, а перавозчыкам выдадзена 1123 прадпісанні на ліквідацыю парушэнняў.

У прыватнасці, транспартнікі ўсталявалі, што ў шэрагу выпадкаў службы таксі размяшчалі ануляваную інфармацыю аб тым, што ў выпадку замовы аўтамабіля нібыта аўтаматычна заключаецца дагавор арэнды.

"У адпаведнасці з патрабаваннямі Грамадзянскага кодэкса Рэспублікі Беларусь дагавор арэнды транспартнага сродку з экіпажам павінен быць заключаны ў пісьмовай форме (артыкул 604 ГК), члены экіпажа з'яўляюцца работнікамі арэндадаўца і павінны знаходзіцца ў працоўных адносінах з арэндадаўцам (артыкул 606 ГК)", - падкрэслілі ў ведамстве.

Мінтранс нагадаў, што сэрвісы, такія як "Яндэкс", "Uber" і ім падобныя з'яўляюцца дыспетчарамі таксі і павінны адпавядаць патрабаванням Правілаў аўтамабільных перавозак пасажыраў, устаноўленых Саўмінам.

Тэги:
Міністэрства транспарту і камунікацый Беларусі, Беларусь, таксі

Галоўныя тэмы