15:01 08 сакавіка 2021
«Радыё Sputnik»
  • USD2.61
  • EUR3.12
  • 100 RUB3.51
Турызм
Атрымаць кароткую спасылку
14 0 0

Ідэямі па развіцці агенцтва новы дырэктар пакуль дзяліцца не стаў, але запэўніў, што ведае, у які бок варта рухацца.

МІНСК, 25 сту – Sputnik. Павел Сапоцька ўзначаліў Нацыянальнае агенцтва па турызме Беларусі, да прызначэння на новую пасаду на працягу трох гадоў ён быў дырэктарам Нацыянальнага гістарычнага музея.

"Шмат што зроблена за гэты перыяд, у музеі запушчаны шэраг актуальных праектаў, над якімі цяпер працуе калектыў аднадумцаў і адданых прафесіі высакакласных спецыялістаў", - распавёў Sputnik Сапоцька.

Уручылі грамату, пяцітомнік і клоуна

Развітанне з калектывам супала з прэзентацыяй відэаролікаў пра музей, створаных сумесна з лаўрэатамі прэміі "За духоўнае адраджэнне" Алегам Лукашэвічам і Аляксандрам Аляксеевым.

Намеснік міністра культуры Валерый Грамада ўручыў грамату. Калегі падарылі фарфоравага клоуна (Сапоцька іх калекцыяніруе) і пяцітомнік "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці".

Прапанова ўзначаліць Нацыянальнае агенцтва па турызме (НАТ) паступіла да яго ў канцы лістапада мінулага года ад дырэктара Дэпартамента па турызме Ірыны Варановіч і намесніка міністра спорту і турызму Міхаіла Партнога.

"Са сцвярджальным адказам паспеў не хутка: неабходна было завяршыць пачатыя справы, скончыць каляндарны і фінансавы год і гэтак далей", - распавёў Сапоцька.

Новы выклік, новыя ідэі

Ён запэўніў, што ў новую для сябе сферу ідзе з выдатным настроем: "Працы мора, новых тэм і форм дзейнасці таксама. Уважліва вывучыў нарматыўную прававую базу, зараз знаёмлюся з унутранымі дакументамі, зместам раней праведзеных мерапрыемстваў, выдадзенымі інфармацыйнымі матэрыяламі".

Ідэямі па развіцці НАТ Сапоцька пакуль дзяліцца не стаў, спаслаўшыся на тое, што неабходна ўважліва вывучыць асаблівасці дзейнасці структуры, логіку развіцця турыстычнай галіны, а таксама больш цесна пазнаёміцца ​​з калектывам.

"Тым не менш ужо цяпер бачу, што многія напрамкі варта актывізаваць і надаць працы іншую дынаміку. Гаворка ідзе аб выдавецкай, інфармацыйнай, міжнароднай, рэгіянальнай і іншай дзейнасці", - адзначыў Сапоцька.

Ён пагадзіўся, што турыстычная галіна ва ўсім свеце і ў Беларусі ў прыватнасці перажывае складаны час, але гэта нясе новыя магчымасці і перспектывы, "дазваляючы мабілізавацца на поўную катушку і вызначыць адпаведныя вектары развіцця".

На думку дырэктара НАТ, цяпер асноўная стаўка робіцца на ўнутраны турызм, які валодае магутным патэнцыялам, а таксама на альтэрнатыўныя формы прэзентацыі Беларусі за мяжой. На гэтых напрамках Сапоцька збіраецца засяродзіць намаганні агенцтва.

Самы малады дырэктар музея

Павел Сапоцька скончыў Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў па спецыяльнасці "Культуралогія", а таксама Акадэмію кіравання пры Прэзідэнце Рэспублікі Беларусь. Аўтар больш за 50 навуковых артыкулаў, апублікаваных у Беларусі, Расіі, Украіне, Літве.

Дырэктарам Нацыянальнага гістарычнага музея Рэспублікі Беларусь стаў у 26 гадоў.

Чытайце таксама:

Тэги:
Беларусь, Павел Сапоцька, Нацыянальнае агенцтва па турызме

Галоўныя тэмы