МІНСК, 29 мая — Sputnik. Праект Belarus N, які аб'ядноўвае 546 заправачных станцый "Беларуснафты" і крэатыўныя турыстычныя аб'екты, прэзентавалі ў Мінску.
Арганізатары плануюць стварыць некалькі дзясяткаў турыстычных маршрутаў, каб адкрыць для жыхароў і гасцей краіны "новую і невядомую" Беларусь.
Удзел у праекце, які ініцыявала кампанія "Беларуснафта" і камунікацыйных агенцтвам "Група NEF" таксама прымуць гаспадары аграсядзібаў, кіраўнікі мясцовых прадпрыемстваў, прадстаўнікі органаў улады і месцаў адпачынку.
Турыстычныя маршруты ініцыятары прапануюць зрабіць тэматычнымі. Напрыклад, у "Сырны маршрут" яны плануюць ўключыць музей сыру, адпачынак з фондю на прыродзе і майстар-клас па даенні каровы.
У планах таксама "Піўны", "Рыцарскі", "Водны", "Лазневы" маршруты. Арганізатары заяўляюць як мінімум аб 15 перспектыўных напрамках. Мяркуецца, што ў сярэднім кожны маршрут будзе займаць адзін-два дні.
На запраўках турысты змогуць купляць карты і сувеніры, заказваць паездкі і пазнаваць аб маршрутах.
"Галоўная мэта праекта — ператварыць нашу прыгожую краіну ў парк атракцыёнаў", — заявіў дырэктар "Групы NEF" Алег Раманаў.
Ініцыятары праекта ўпэўнены: ён прыцягне вялікую ўвагу, бо запраўкамі "Беларуснафты" карыстаецца парадку 350 тысяч беларусаў штодня — такім чынам, столькі ж людзей і даведаюцца аб праекце.
Старшыня праўлення БГА "Адпачынак у вёсцы" Валерыя Кліцунова лічыць, што ў аграсядзібаў будзе поўная свабода творчасці па стварэнню маршрутаў.
"Галоўнае — крэатыў. Можна ствараць хоць тыя ж вёскі хобітаў — гэтая тэма сёння папулярная і будзе карыстацца попытам", — сказала Кліцунова.