МІНСК, 11 чэр —Sputnik. Беларусы з прыходам спёкі сталі больш актыўна выязджаць да вады — спажыванне інтэрнэт-трафіку каля вадаёмаў за апошнія дні вырасла ў два разы, паведамілі Sputnik ў тэлекамунікацыйнай кампаніі МТС.
Паводле інфармацыі аператара МТС, павышаны попыт на інтэрнэт-трафік фіксуецца каля азёр і рэк па ўсёй рэспубліцы.
"Самым папулярным месцам адпачынку мінчан у першыя гарачыя тыдня гэтага года стала Мінскае мора. Толькі за апошнія выходныя абаненты згенеравалі тут парадку 137 Гб трафіку, у той час як будзённы трафік базавых станцый не перавышае 35 Гб у суткі", - сказалі ў кампаніі.
Аператар адзначыў, што не застаюцца без увагі ў мінчан Цнянскае вадасховішча і Пціч: на гэтых вадаёмах на выходных трафік ўзрастае прыкладна на 30%.
У той жа час, у МТС канстатуюць, што Камсамольскае возера і Чыжэўскі вадасховішчы не асоба карыстаюцца папулярнасцю — попыт на мабільны інтэрнэт у гэтых вадаёмаў павышаецца нязначна.
"Вялікая колькасць адпачывальнікаў збіраюць Нарач і Дрывяты — трафік у суботу і нядзелю на гэтых азёрах павялічваецца на чвэрць, а на Аўгустоўскім канале —на 80%. Вялікі прыток абанентаў назіраецца і на Вілейскім вадасховішчы — у выхадныя тут праз базавыя станцыі праходзіць у два разы больш трафіку, чым у буднія", — сказалі ў кампаніі.
МТС — сумесная беларуска-расійская кампанія, зараз у яе распараджэнні знаходзіцца больш за 2300 базавых станцый трэцяга пакалення. Кампанія на працягу апошніх 10 гадоў з'яўляецца найбуйнейшай у Беларусі на рынку мабільнай сувязі па колькасці абанентаў: ў 2014 годзе яе база дасягнула 5,42 мільёна карыстальнікаў.