https://bel.sputnik.by/20150706/1016053090.html
Дырэктар Trubetskoy стварыў у Беларусі індзі-лэйбл
Дырэктар Trubetskoy стварыў у Беларусі індзі-лэйбл
Sputnik Беларусь
Новы лэйбл SunWoofer выпусціць першыя дыскі – гурта Trubetskoy і “Серебряной свадьбы”. 06.07.2015, Sputnik Беларусь
2015-07-06T13:17+0300
2015-07-06T13:17+0300
2023-04-20T18:45+0300
у беларусі
навіны
культура
увесь свет
музыка
музычная індустрыя
музычныя жанры
культура і мастацтва
культурнае развіццё
беларусь
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/101603/80/1016038068_0:67:1280:787_1920x0_80_0_0_bdaddf74a2a8df0a50d1dfbf2d84cc0c.jpg
МІНСК, 6 ліп — Sputnik. Заснавальнікам лэйбла стаў Яўген Калмыкоў, былы дырэктар гурта "Ляпис Трубецкой". SunWoofer фактычна з'яўляецца падлэйблам расійскай кампаніі "Саюз", паведамляюць СМІ.Нягледзячы на тое, што SunWoofer для працы будзе выкарыстоўваць дыстрыбутарскую базу расійскага лэйбла, гэта не перашкаджае SunWoofer называцца "індзі" (незалежным — Sputnik), таму што, "калі пакапацца, то большасць сусветных індзі-лэйблаў працуе менавіта такім чынам"."Насамрэч, мы стваралі лэйбл перш за ўсё для таго, каб больш якасна і з большай карысцю супрацоўнічаць з тымі музыкамі, з якімі мы ўжо супрацоўнічаем. І таму вельмі складана вызначыць стылістычныя межы для музыкі, якую мы будзем выпускаць. Так што, гэта будзе суцэльная карупцыя, густаўшчына і сяброўскія адносіны", — распавёў Калмыкоў.Першы рэліз SunWoofer — альбом Міхея Насарогава і кампаніі "Друг", яго ўжо можна знайсці ў сеціве. Далей плануецца выданне дзіцячай праграмы "Серебряной свадьбы", таксама лэйбл плануе супрацоўнічаць са знакамітымі беларускімі індзі-гуртамі "Петля Пристрастия", "Кассиопея", Trubetskoy і іншымі."Для нас самае галоўнае — па-першае, правільна аформіць дамовы, з дапамогай якіх потым раскідаць матэрыял на ўсе магчымыя платформы. А па-другое, промападтрымка, бо на кожнай буйной платформе ёсць свае нюансы і карпаратыўныя правілы. Напрыклад, як зрабіць так, каб добры матэрыял на iTunes трапіў на старонку, а не проста ў каталог — патлумачыў Калмыкоў.
увесь свет
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2015
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/101603/80/1016038068_72:0:1209:853_1920x0_80_0_0_ab86f1859db8390b478377e7bb2d5df1.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
у беларусі, навіны , культура, увесь свет, музыка, музычная індустрыя, музычныя жанры, культура і мастацтва, культурнае развіццё, беларусь
у беларусі, навіны , культура, увесь свет, музыка, музычная індустрыя, музычныя жанры, культура і мастацтва, культурнае развіццё, беларусь
Дырэктар Trubetskoy стварыў у Беларусі індзі-лэйбл
13:17 06.07.2015 (абноўлена: 18:45 20.04.2023) Новы лэйбл SunWoofer выпусціць першыя дыскі – гурта Trubetskoy і “Серебряной свадьбы”.
МІНСК, 6 ліп — Sputnik. Заснавальнікам лэйбла стаў Яўген Калмыкоў, былы дырэктар гурта "Ляпис Трубецкой". SunWoofer фактычна з'яўляецца падлэйблам расійскай кампаніі "Саюз", паведамляюць СМІ.
Нягледзячы на тое, што SunWoofer для працы будзе выкарыстоўваць дыстрыбутарскую базу расійскага лэйбла, гэта не перашкаджае SunWoofer называцца "індзі" (незалежным — Sputnik), таму што, "калі пакапацца, то большасць сусветных індзі-лэйблаў працуе менавіта такім чынам".
"Насамрэч, мы стваралі лэйбл перш за ўсё для таго, каб больш якасна і з большай карысцю супрацоўнічаць з тымі музыкамі, з якімі мы ўжо супрацоўнічаем. І таму вельмі складана вызначыць стылістычныя межы для музыкі, якую мы будзем выпускаць. Так што, гэта будзе суцэльная карупцыя, густаўшчына і сяброўскія адносіны", — распавёў Калмыкоў.
Першы рэліз SunWoofer — альбом Міхея Насарогава і кампаніі "Друг", яго ўжо можна знайсці ў сеціве. Далей плануецца выданне дзіцячай праграмы "Серебряной свадьбы", таксама лэйбл плануе супрацоўнічаць са знакамітымі беларускімі індзі-гуртамі "Петля Пристрастия", "Кассиопея", Trubetskoy і іншымі.
"Для нас самае галоўнае — па-першае, правільна аформіць дамовы, з дапамогай якіх потым раскідаць матэрыял на ўсе магчымыя платформы. А па-другое, промападтрымка, бо на кожнай буйной платформе ёсць свае нюансы і карпаратыўныя правілы. Напрыклад, як зрабіць так, каб добры матэрыял на iTunes трапіў на старонку, а не проста ў каталог — патлумачыў Калмыкоў.