МІНСК, 13 ліп — Sputnik. Новыя правілы бытавога абслугоўвання спажыўцоў ўступілі ў сілу ў Беларусі, паведамілі Sputnik ў міністэрстве гандлю краіны.
Правілы бытавога абслугоўвання спажыўцоў рэгулююць адносіны паміж выканаўцамі і спажыўцамі ў сферы бытавога абслугоўвання, яны абавязковыя для ўсіх арганізацый сферы паслуг. За невыкананне правілаў прадугледжваецца адміністрацыйная адказнасць. Новая рэдакцыя правілаў была распрацавана з улікам прапаноў бізнес-супольнасці.
"Абноўлены дакумент дапоўнены кіраўнікамі, у якіх замацаваны асаблівасці аказання бытавых паслуг на вёсцы, а таксама па падарункавым сертыфікатах і абанемента. Акрамя таго, істотна дапоўнены раздзел, які тычыцца паслуг па тэхабслугоўванні і рамонце аўтамабіляў", — паведамілі ў Мінгандлю.
Там растлумачылі, што ў дакуменце з мэтай скарачэння нелегальных СТА ўрэгулявана пытанне прадастаўлення паслуг перасоўнымі комплексамі сэрвіснага абслугоўвання аўтамабіляў.
Таксама ў дакуменце агавораны парадак аказання паслуг па тэхнічнай дапамогі на дарозе і арэндзе аўтамабіляў, пачынаючы ад афармлення заяўкі на арэнду да прадастаўлення самай паслугі.
У Мінгандлю падкрэслілі, што ў правілах замацаваны абавязак арганізацыі, якая прадстаўляе паслугі, паказваць іх кошт выключна ў беларускіх рублях.