МІНСК, 21 вер — Sputnik. Праграма "Амнібус", у якой Кудзіненка дасталася прызнанне журы, уяўляла сабой конкурс кінаальманахаў. У інтэрв'ю карэспандэнту Sputnik Кудзіненка распавёў, чаму кіно сыходзіць у фармат кароткага выказванні — як у Twitter або Instagram.
"Мне быў цікавы фармат, дзе ты выказваўся на маленькім прасторы. І ўсе гісторыі звязаныя — альбо акцёрамі, альбо месцам дзеяння, альбо дэталямі. Як у" Твітэры": ты нешта напісаў, цябе рэтвітнулі, хтосьці пракаментаваў. Гэта рызома", — кажа Кудзіненка.
Яго праект — зборнік кароткіх гісторый пра сучаснасць, не анекдоты, але парадоксы. "Хранатоп" падтрымалі беларускія пісьменнікі, сярод іх — Адам Глобус, Віктар Марціновіч, драматург Павел Пражко, Павел Касцюкевіч, Артур Клінаў.
Сучасны кінематограф Кудзіненка ў вышэйшай ступені засмучае. "Праблема ў тым, што ў той жа Расіі няма незалежных камерцыйных каналаў, якія падтрымлівалі б сапраўднае кіно. Незразумела, чаму няма ніякай цікавасці да незалежнага кіно, якое здымаюць звычайныя хлопцы. За гэтым будучыня, таму што афіцыйнае кіно сышло ў бок заказаў. Ідзе абслугоўванне пакалення "50+", якое ўжо сыходзіць. А пакаленне "25+" карыстаецца торэнтамі, каб спампоўваць фільмы", — тлумачыць сваё расчараванне рэжысёр. Зрэшты, "камерцыйнае кіно, якое робяць у разліку на падлеткаў", Кудзіненка непакоіць яшчэ больей, таму што "падлеткі вырастаюць, а кінематографа няма".
Даведка Sputnik. Андрэй Кудзіненка скончыў Беларускую акадэмію мастацтваў. Вучыўся ў народнага артыста Віктара Турава — аўтара фільмаў "Родам з дзяцінства", "Людзі на балоце". Здымаў эксперыментальнае кіно пра Валянціна Вінаградава, незаслужана забытага аднакурсніка Таркоўскага і Шукшына. Адзін з самых папулярных фільмаў Кудзіненкі — "Акупацыя. Містэрыі". Самы скандальны — "Массакра", знятая ў жанры, які рэжысёр вызначае як "бульба-хорар". Самы касавы — "Розыгрыш", які пракатваўся ў Расіі.