МІНСК, 7 КАС — Sputnik. Больш у БДУ не з'явіцца ніводнай неправільнай сувенірнай кружкі ці папкі — стваральнікі брендбуку апісалі, як павінна выглядаць уся прадукцыя з выкарыстаннем лагатыпу, ад канверта да візітак.
Дызайнеры пішуць, што пры афармленні сценаў універсітетэ па брэндбуку, можна выкарыстаць не болей двух-трох фірмовых элементаў, каб інтэр'ер не быў перагружаным.
Фірмовыя майкі могуць мець тры віды: белага колеру з прынтом аднаго патэрна і лагатыпа, шэрага (белага) колеру з нанесеным фірмовым знакам і лагатыпам, ці простая майка фірмовага колеру без лагатыпа.
Дызайнеры прадугледзелі нават адпаведныя колеры для сіліконавых браслетаў. У распрацоўцы праекта прынялі ўдзел: Вікторыя Холад, Валерыя Непеўная, Павел Салаўёў, Вольга Каржаневіч.