МІНСК, 13 кас — Sputnik. На Тыдні моды ў Маскве яшчэ ні разу не было прадстаўнікоў беларускаай Elema, магчымасць прадставіць сваю калекцыю на адным подыуме з майстрамі расійскай моды — адназначна дасягненне. Прадстаўнікі брэнду сцвярджаюць: Elema сёння "як ніколі раней адкрытая страсці дызайнерскай думкі і стыльных рашэнняў".
Фармат Тыдня моды ў Маскве звыклы: штодзённыя дызайнерскія дэфіле і паралельнае выстаўленне новых калекцый у выставачных шоў-румах.
На Тыдні моды Elema прадставіць калекцыю жаночага верхняга адзення прэ-а-партэ, створаную Іванам Айплатавым. Дызайнера натхнілі 1960-70-я гады XX стагоддзя, а менавіта стыль фанк. Айплатаў кажа, што калекцыя будзе прадстаўлена ў трох кірунках: Premium, Classic і Yourline. Розніца груп заключаецца ў мэтавай аўдыторыі і выбары тканін. Група Premium (Прэміум) разлічана на забяспечаную жанчыну, якая будзе наведваць у вопратцы брэнда свецкія мерапрыемствы. Гэта лімітаваная калекцыя сегмента прэ-а-партэ з кашміру і воўны альпака. Лінія Classic (Класіка) створана з гэтых жа матэрыялаў для людзей сярэдняга дастатку, але прызначана для паўсядзённага жыцця: праца, шпацыр па горадзе. Yourline (Твая лінія) — студэнцкі кірунак адзення для аўдыторыі ад 18 да 30 гадоў.