Алена Васільева, Sputnik
У Мінску так мала мерапрыемстваў, абавязковых да наведвання, што запрашальнік на Тыдзень моды ўсе ўспрынялі як неабходную прыкмету чалавека разумнага нароўні з прамахаджэннем і адсутнасцю хваставога аддзела хрыбетніка.
Нацыя, што даўно расшчапіла сябе на бамонд і багему, на тыдзень аб'ядналася ў адзіны стыльны арганізм пад дзіўнымі, як матывацыя госця BFW, сводамі выставачнага цэнтра "Белэкспа".
Фэшн-блогеры і блогеры
Блогеры сцякаюцца на BFW крыху менш, чым натоўпамі, у абыход апошніх сеансаў "Назад у будучыню" і лекцый у музеі "Элемента" — усё гэта праходзіць у адзін час з Тыднем моды і відавочна застаецца па-за полем гледжання мінчан ад бамонду і багемы. У "Белэкспа" ж невядомая сіла цягне усякага блогера, нават Матолька.
Сярод модных блогераў кожны раз знаходзяцца тыя, хто застаўся тут, відавочна, з мінулага Тыдня моды. У мінулым годзе іх можна было лёгка пазнаць па шаліках і шляпах, у гэтым годзе — па вяночках з штучных кветак на галовах. Пакуль мы чакаем, калі ж эра вяночка падыдзе да свайго лагічнага фіналу, модныя блогеры радуюцца ім, як у першы раз.
Дызайнеры айчынную благасферу не асабліва цэняць — пакуль самі яны ўпэўненыя, што аказваюць індустрыі непараўнальную паслугу, чаргуючы ў блогах агляды і сэлфі, Леор Гофман распавядае нам, што ў Беларусі карыснага блогера практычна не сустрэнеш. Маўляў, фэшн-блогер — гэта сур'ёзная праца, а дзяўчынкі з нататніка ў подыўма проста мімікрыруюць.
Палітыкі
Юнацкі запал Таццяны Караткевіч, колькі месяцаў таму вядомай сваёй усюдыіснасцю на мерапрыемствах рознай ступені багемнасці, перадаўся палітыкам старэйшай школы, і на BFW госці раптам выявілі ў сваіх шэрагах Лідзію Ярмошыну. Старшыня Цэнтрвыбаркама заняла першы шэраг і нават пагадзілася папазіраваць для журналістаў з модным часопісам.
Селебрыці
Селебрыці пазіравалі на фоне стэндаў партнёраў BFW, відавочна, молячы аб пазнаванні, і непазнаным, але непераможанымі займалі ганаровыя месцы ў першых месцах на паказах. Ганна Бонд выйшла ў адным з паказаў і астатнія дні правяла на прэзентацыйным стэндзе партнерa BFW — Velcom. Больш Sputnik нікога не пазнаў.
Дызайнеры
Дызайнеры лёгка пазнаюцца па ненатужлівым прадстаўленні аб модзе і стылі. Калі прыняць моду за інтэрнацыянальны мову зносін, можна канстатаваць, што на гэтай мове нашы дызайнеры размаўляць навучыліся, з году ў год наша фрыкатыўнае "г" ператвараецца з гаворкі ў чароўны пранонс.
Выпадковыя госці Тыдня моды
Дзеляцца на тых, хто прыйшоў у першы раз, і тых, хто "быў у мінулым годзе і спадабалася". Без збеглага погляду на запрашальны квіток, яны наўрад ці скажуць, на чый паказ прыйшлі, але чыім бы ён ні апынуўся, пойдуць туды з удзячнасцю. Выпадковыя госці, мабыць, самая прывабная разнавіднасць наведвальнікаў, хоць і не характэрная для падобных мерапрыемстваў у сусветных сталіцах, але цалкам прымальная для Беларусі, дзе выпадкова ў рознай ступені ўсё.
Пастаянныя госці Тыдня моды
У гэтым сезоне, здаецца, заўсёднікі BFW ў сваіх уборах вырашылі не тое раскрыць тэмы хатняга гвалту, не тое ладна ўразіліся "Играми престолов". Рознага роду інфернальныя прынцэсы выглядалі ў дастатковай ступені эпатажна. Многія, праўда, да моды мелі вельмі апасродкаванае стаўленне. Яны прыходзяць на паказы з году ў год з тым жа намерам — "людзьмі звацца". Пошук нацыянальнай ідэі на гэтым можна лічыць скончаным.