МІНСК, 30 ліс — Sputnik. Продажы на беларускім рынку холдынгу Silvano Fashion Group (SFG), які валодае беларускім вытворцам жаночага бялізны, кампаніяй "Мілавіца" знізіліся па выніках дзевяці месяцаў на 36% у параўнанні з аналагічным паказчыкам мінулага года, сведчаць дадзеныя квартальнай справаздачы кампаніі.
У трэцім квартале аб'ём продажаў SFG ў Беларусі, аснову якога складаюць бялізну і гарсэтныя вырабы "Мілавіцы" склаў 5,8 млн еўра супраць 10,9 млн еўра годам раней. Агульны аб'ём продажаў па выніках 9 месяцаў склаў 16,9 млн еўра — на 9,6 млн еўра менш леташніх лічбаў. Пры гэтым беларускі рынак дэманстраваў лепшыя паказчыкі, чым расійскі і ўкраінскі, дзе падзенне продажаў холдынгу склала 43% і 64% адпаведна.
Зніжэнне аб'ёму продажаў у пераліку на еўра аналітыкі кампаніі патлумачылі дэвальвацыяй нацыянальных валют і зніжэннем пакупніцкай здольнасці насельніцтва.
Пры гэтым SFG адзначыла пэўныя пазітыўныя змены, звязаныя з больш гнуткай коштавай палітыкай арандатараў, а таксама ажыўленне кліенцкага трафіку ў сваіх гандлёвых сетках. "Мы бачым, што кліенты вяртаюцца ў крамы. Магчыма, занадта рана называць гэта пераломным момантам, але, па меншай меры, гэта сігналізуе аб тым, што пакупнікі зноў там", — адзначылі складальнікі справаздачы.
У кампаніі таксама канстатавалі зрушэнне пакупніцкага цікавасці ў бок прадуктаў больш таннага сегмента.
Эстонскі холдынг SFG валодае 85% акцый "Мілавіцы" — аднаго з найбуйнейшых вытворцаў жаночай бялізны і гарсэтных вырабаў ва Усходняй Еўропе. Фабрыка была заснаваная на пачатку 20 стагоддзя, на пачатку 90-х прадпрыемства акцыяніравана. У 2000-х фабрыка стала найбуйнейшым актывам кампаніі Silvano Fashion Group, найбуйнейшым акцыянерам якой з'яўляецца эстонскі бізнэсмэн Томас Тоол.