МІНСК, 1 сне — Sputnik. Сталічныя ўлады накіравалі ў Міністэрства гандлю Беларусі хадайніцтва аб тым, каб забараніць размяшчэнне наземнай рэкламы і ўнесці адпаведныя змены ў заканадаўчыя акты, якія рэгулююць адносіны ў гэтай сферы, паведамляе прэс-служба Мінгарвыканкама.
Абгрунтоўваючы гэтае рашэнне, кіраўніцтва горада спасылаецца на багацце нелегальнай рэкламы на ходніках і яе непрывабны вонкавы выгляд.
"Такая рэклама неэстэтычна і больш наносіць шкоды гарадскому асяроддзю, чым аказваецца карыснай насельніцтву", — цытуе прэс-служба словы начальніка ўпраўлення гандлю і паслуг Мінгарвыканкама Ніны Емяльянавай.
Паводле яе інфармацыі, у Мінску будзе створаны пералік нядобранадзейных рэкламадаўцаў, якія сістэматычна парушаюць заканадаўства аб рэкламе і не прымаюць мер па іх ліквідацыі. Складаннем дадзенага пераліку займаюцца спецыялісты ўпраўлення гандлю і КУП "Мінскрэклама" ён будзе апублікаваны на сайце Мінгарвыканкама ў снежні.
Па словах Емяльянавай, у 2015 годзе ў Мінску складзена 63 адміністрацыйных пратакола аб парушэннях у сферы рэкламнай дзейнасці, сярод якіх сем пратаколаў склалі па 24-м фактах размяшчэння нелегальнай рэкламы на ходніках. Спецыяліст таксама адзначыла, што ў дачыненні да 34 фактаў самавольнага нанясення рэкламы на тратуары звесткі перададзеныя ў раённыя УУС для ўстанаўлення уласнікаў рэкламы і прыцягнення іх да адказнасці.
"Асобы, якія размяшчаюць вонкавую рэкламу з дапамогай нанясення яе на тратуар, пешаходныя дарожкі, выкарыстоўваюць чужую маёмасць ва ўласных мэтах", — сказала Емяльянава.
Пры гэтым яна падкрэсліла, што згодна з заканадаўствам карыстацца тратуарамі для нанясення рэкламы можна толькі са згоды іх ўласніка (або ўпаўнаважанага iм асобы).