Мінгандлю папракнуў мінскія клубы ў сэксуальнай рэкламе

© Flickr / messycupcakesНачны клуб
Начны клуб - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Беларусы не пурытане, але прыстойнасці, на думку намесніка міністра, трэба трымацца.

МІНСК, 15 сне — Sputnik. Факты неэтычнай рэкламы фіксуюцца ў Беларусі ў апошні час, заявіла ў панядзелак на прэс-канферэнцыі намеснік міністра гандлю Ірына Наркевіч.

У якасці ілюстрацыі намеснік міністра прывяла прыклад рэкламы начнога клуба, у якой выкарыстоўвалася малюнак аголенага цела.

"Разумею, што ў гэтых клубах ёсць пэўная арыентацыя, што людзі прыйшлі павесяліцца ўвечары. Але калі парнаграфічныя і сэксуальныя выявы і сцэны выкарыстоўваюцца так актыўна, гэта недапушчальна", — сказала Наркевіч.

Яна падкрэсліла, што беларусы не пурытане, але этычныя і маральныя нормы трэба выконваць, таму Мінгандлю быў вымушаны рэагаваць.

"Некалькі такіх рэклам мы забаранілі", — распавяла Наркевіч. Пры гэтым намеснік міністра адмовілася ўдакладніць, пра якія менавіта клубы ідзе гаворка.

"Намалявалі яны аголенае цела, але ці варта называць гэтыя клубы — не ўпэўнена. Гэта ж таксама ўдар па бізнесе", — адзначыла яна.

Стужка навiн
0