МІНСК, 15 сне — Sputnik. Факты неэтычнай рэкламы фіксуюцца ў Беларусі ў апошні час, заявіла ў панядзелак на прэс-канферэнцыі намеснік міністра гандлю Ірына Наркевіч.
У якасці ілюстрацыі намеснік міністра прывяла прыклад рэкламы начнога клуба, у якой выкарыстоўвалася малюнак аголенага цела.
"Разумею, што ў гэтых клубах ёсць пэўная арыентацыя, што людзі прыйшлі павесяліцца ўвечары. Але калі парнаграфічныя і сэксуальныя выявы і сцэны выкарыстоўваюцца так актыўна, гэта недапушчальна", — сказала Наркевіч.
Яна падкрэсліла, што беларусы не пурытане, але этычныя і маральныя нормы трэба выконваць, таму Мінгандлю быў вымушаны рэагаваць.
"Некалькі такіх рэклам мы забаранілі", — распавяла Наркевіч. Пры гэтым намеснік міністра адмовілася ўдакладніць, пра якія менавіта клубы ідзе гаворка.
"Намалявалі яны аголенае цела, але ці варта называць гэтыя клубы — не ўпэўнена. Гэта ж таксама ўдар па бізнесе", — адзначыла яна.