СТБ, нягледзячы на заяўлены ў назве "сталічны" статус, з часам стаў паўнавартасным нацыянальным каналам: вяшчае на тэрыторыю ўсёй рэспублікі, кажа і паказвае не толькі пра Мінск і мінчукоў, аналізуе тыя ж актуальныя тэмы, што трапляюць у аб'ектыў канкурэнтаў з АНТ і БТ. Пры гэтым мае свой, у рамках дапушчальнага, погляд на навіны і свае падыходы ў аналітыцы.
Тыя, хто ўспрымае СТБ як малодшага брата двух іншых агульнанацыянальных каналаў, памыляюцца: сталічны тэлеканал з'явіўся ў сетцы вяшчання раней АНТ, першая праграма выйшла ў студзені 2001 года. Гэта былі навіны. З часам кампанія асвоіла і іншыя тэлевізійныя жанры — тэлепубліцыстыку, забаўляльныя шоу, спартовыя праграмы, дакументальныя фільмы і многае іншае.
У Мінску, як паведамляе афіцыйны сайт СТБ, канал трымае ўпэўненае другое месца па папулярнасці ў гледачоў. А агульная сярэднясутачная доля аўдыторыі гледачоў складае каля 5,5 мільёнаў чалавек. Прычым у большасці сваёй гэта маладыя людзі. "Больш за 50% гледачоў тэлеканала — студэнты і людзі з вышэйшай адукацыяй", — паведамляе сайт СТБ.