МІНСК, 25 лют — Sputnik. Продаж піва стане магчымым на футбольных арэнах у будучым сезоне пры выкананні пэўных заканадаўчых умоў, паведамілі Sputnik у прэс-службе Асацыяцыі "Беларуская федэрацыя футбола".
У сераду ў Доме футбола кіраўніцтва Беларускай федэрацыі футбола правяло сустрэчу з прадстаўнікамі ГУУС, сталічных футбольных клубаў і заўзятарамі.
"Пры выкананні пэўных заканадаўчых патрабаванняў, а менавіта арганізацыі стацыянарных кропак продажаў, на арэнах можна будзе ажыццяўляць рэалізацыю піва. Дадзенае пытанне аддадзены на водкуп адміністрацыям стадыёнаў і футбольных клубаў", — распавялі ў прэс-службе АБФФ.
Суразмоўцы агенцтва звярнулі ўвагу, што бакі дасягнулі важнай дамоўленасці ў плане відэаздымкі ў пунктах надгляду.
"Упаўнаважаныя прадстаўнікі АБФФ маюць права весці незалежную відэаздымку, якая можа быць выкарыстана ў выпадку ўзнікнення якіх-небудзь спрэчных сітуацый", — растлумачылі ў АБФФ.
"МУС гатова прыбраць сваіх супрацоўнікаў з чашы стадыёна, аднак прадстаўнікі арганізацыі працягнуць ажыццяўляць дагляд на ўваходзе ў спартовы будынак", — дадалі ў федэрацыі.
Акрамя гэтага ў новым сезоне плануецца спрашчэнне рэгістрацыі банэраў.
"Змест матэрыялаў для фанацкіх перфомансаў будуць ўзгадняць толькі клубы і АБФФ", — удакладнілі ў прэс-службе футбольнай федэрацыі.
"Зараз мяч знаходзіцца на баку актыўных заўзятараў. У выпадку калі клубы і заўзятары гатовыя адказваць за парадак на сектарах, міліцыя пойдзе на згаданыя вышэй паслабленні, аднак для каманд,чые фанацкія аб'яднанні не адгукнуцца на дадзеную прапанову, будзе дзейнічаць практыка папярэдніх гадоў", — адзначыў старшыня АБФФ Сяргей Румас.