Мінскае метро інтэрактыўна пагутарыць з пасажырамі

© Sputnik / Роман ШантарМінскі метрапалітэн
Мінскі метрапалітэн - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Большасць пасажыраў, якія прынялі ўдзел у апытанні, паведамілі, што карыстаюцца метро штодня, а 13% прызналіся, што перыядычна адчуваюць складанасці з арыентаваннем на станцыях.

МІНСК, 2 сак — Sputnik. Тры тыдні ў вестыбюлях станцый "Плошча Леніна" і "Кастрычніцкая" працавалі інтэрактыўныя тэрміналы. Усе жадаючыя маглі падзяліцца сваімі ўражаннямі аб рабоце метрапалітэна.

67% удзельнікаў апытання адзначылі, што ўвесь час карыстаюцца паслугамі метро, 19% — час ад часу, яшчэ 7% спускаюцца ў падземку ад выпадку да выпадку, 7% — госці нашай сталіцы.

"Вельмі парадавала тое, з якой актыўнасцю пасажыры ўдзельнічалі ў інтэрактыўным апытанні. У ім паўдзельнічала больш за 2 тысячы чалавек. А бо для гэтага трэба было знайсці час", — паведаміў прэс-сакратар Мінскага метрапалітэна Андрэй Кузьмін.

Большасць рэспандэнтаў далі добрыя ацэнкі аб санітарным стане і працы кас Метрапалітэна.

"13% апытаных прызналіся, што адчуваюць некаторыя цяжкасці ў адрасным арыентаванні на станцыях, гэта аказалася для нас нечаканым, здавалася б, у 29 станцыях мінскага метро складана заблудзіцца", — прызнаўся Кузьмін.

У інтэрактыўным апытальніку былі і пункты, якія тычацца бяспекі ў метрапалітэне. 87% рэспандэнтаў адказалі, што ведаюць, як паступіць у выпадку выяўлення нячыйнага або падазронага прадмета.

"Але здзівіла не гэта: 11% удзельнікаў апытання прызналіся, што ім "усё роўна". Для нас гэта крыўдна, бо напамінкі аб тым, як паводзіць сябе пры выяўленні нячыйнага прадмета па гучнай сувязі перадаюцца рэгулярна", — канстатаваў Кузьмін.

У Мінскім метрапалітэне адзначылі, што плануюць працягнуць інтэрактыўнае зносіны са сваімі пасажырамі і ў далейшым спадзяюцца на такі ж актыўны водгук.

Стужка навiн
0