МІНСК, 7 сак — Sputnik. Нацыянальная авіякампанія "Белавія" падсумавала вынікі сваёй двухдзённай акцыі па распродажы квіткоў, паведамілі Sputnik у кампаніі.
Адзіны ў рэспубліцы пасажырскі авіяперавозчык праводзіў распродаж квіткоў на рэгулярныя рэйсы з нагоды свайго 20-годдзя. Першапачаткова меркавалася, што могуць быць рэалізаваны больш за сто тысяч квіткоў, аднак з-за тэхнічных непаладак на сайце скарыстацца спецпрапановай "Белавія" здолела меншая колькасць людзей.
"Па акцыі выкуплена 36950 месцаў. 55% пакупнікоў ва ўзросце ад 25 да 34 гадоў, 60,5% — жанчыны", — паведамілі ў "Белавія" ў панядзелак.
Таксама ў авіякампаніі назвалі пяць самых папулярных сярод пакупнікоў кірункаў. Так, лідэрам апынуўся Санкт-Пецярбург — у яго з аўкцыёну квіткамі паляцяць 3430 чалавек. На другім месцы па папулярнасці Тбілісі — 2922, на трэцім — Прага, у якую прадалі 2598 квіткоў. Замыкаюць топ-5 Масква (2532 білета) і Амстэрдам (2454).
"Дзякуй ўсім, хто прымаў удзел у акцыі! І за крытыку, і за падтрымку. Мы абавязкова ўсё ўлічым", — паабяцалі ў авіякампаніі.
Акцыя нацыянальнага авіяперавозчыка выклікала не толькі ажыятаж сярод беларусаў, але і значную крытыку. Многія звярталі ўвагу на тое, што з-за шматлікіх збораў акцыйныя цэны на квіткі часцяком не адрозніваюцца ад паўсядзённых. Іншыя скардзіліся на нязручнасць выкарыстання сайта, асабліва ва ўмовах тэхнічных непаладак.