МІНСК, 11 ліп — Sputnik. Летам адзначаецца актывізацыя пакупніцкага попыту на сезонныя нехарчовыя тавары, распавяла Sputnik прэс-сакратар ГУПР Мінгарвыканкама Анастасія Прымакова.
Летам перавагі людзей у крамах некалькі мяняюцца: скажам, расце цікавасць да квасу і марозіва. Таксама свае змены ёсць і ў сферы нехарчовых тавараў.
"Адзначаецца актывізацыя пакупніцкага попыту ў летні перыяд на адзенне і абутак сезоннага прызначэння", — распавяла прадстаўніца Галоўнага ўпраўлення спажывецкага рынку.
Сярод такіх тавараў — спартыўная бялізна (купальныя касцюмы, плаўкі і г.д.), будаўнічыя матэрыялы, тавары для спорту і турызму (мячы, бадмінтон, намёты і інш.), мэбля садовая, арэлі, ровары і г.д.
Да канца квартала спецыялісты падвядуць прамежкавыя вынікі гандлю алкаголем: традыцыйна летам вырастае попыт на слабаалкагольныя напоі.