У сучасным медыйным грамадстве тая інфармацыя, якая першай паступае ў свядомасць абывацеля, мае больш моцны і працяглы эфект, а значыць, чалавек пачынае гэтай інфармацыі давяраць практычна без супраціву, сказаў у эфіры радыё Sputnik клінічны псіхолаг, псіхатэрапеўт Артур Гараганаў.
"Гэта значыць, ён не сумняваецца ў гэтай інфармацыі. Таму ён пачынае верыць у тое, што ўбачыць у выніку пошуку і першых адказаў пошукавіка", — растлумачыў Гараганаў, каментуючы крытыку ў адрас Google, якога абвінавачваюць у маніпуляцыі дадзенымі на карысць Хілары Клінтан.
Псіхолаг Амерыканскага інстытута даследаванняў паводзінаў і тэхналогій (Каліфорнія) Роберт Эпстайн апублікаваў даклад, у якім сцвярджаецца, што параметры аўтапошуку на папулярным сайце Google настроены такім чынам, што негатыўныя фразы пра Хілары Клінтан не ўваходзяць у спіс прапанаваных варыянтаў. Эпстайн лічыць, што гэта можа прыцягнуць на бок Клінтан выбаршчыкаў,
.