Галоўнае – прафілактыка: як уберагчыся ад прастуды і грыпу?

© Sputnik / Максим Богодвид / Перайсці ў фотабанкРтутны градуснік
Ртутны градуснік - Sputnik Беларусь
Сезонны рост захворвання звычайна прыпадае на зіму, аднак з-за рэзкага пахаладання многія пачынаюць "шморгать" носам і пакутаваць ад боляў у горле ўжо зараз.
МІНСК, 19 вер — Sputnik. Асноўныя меры прафілактыкі ад прастуды і грыпу дапамогуць вам зберагчы сябе і блізкіх ад хваробы, паведамілі Sputnik у Міністэрстве аховы здароўя Беларусі. Пахаладанне прыйшло ў Беларусь на мінулым тыдні: слупкі тэрмометраў апусціліся да +11…15 градусаў цяпла. Па папярэдніх прагнозах сіноптыкаў, такое надвор'е захаваецца і ўвесь верасень.
Традыцыйна пасля наступлення сапраўднай восені многія беларусы скардзяцца на насмарк, болі ў горле і тэмпературу. Sputnik пры дапамозе Міністэрства аховы здароўя вырашыў нагадаць усім аб мерах прафілактыкі ад прастуды, грыпу і іншых рэспіраторных захворванняў.

Мыйце рукі і не чапайце твар

Каб не "падхапіць" вірус, варта згадаць парады з дзяцінства: як мага часцей мыць рукі. Так вы зможаце зберагчы сябе ад заразы, якую маглі б атрымаць у горадзе.
Вядома ж, абавязкова варта памыць рукі пасля кантактаў з ужо хворым чалавекам. Раяць медыкі таксама і як мага радзей чапаць свой твар — так вы можаце спрасціць задачу хваробы па пранікненні ў вашы дыхальныя шляхі.
Калі вы ўжо кашляеце ці нават чхаеце — не трэба рабіць гэта ў далонь або кулачок, абзавядзіцеся спецыяльнай хусткай.

Больш вады, гародніны і садавіны

Шмат каму вядомая кітайская народная мудрасць "Сваю хваробу шукай на дне талеркі". Належыць гэта не толькі да парушэння стрававання і абмену рэчываў, але і да ўсіх іншых захворванняў.
Каб умацаваць свой арганізм, спецыялісты Міністэрства аховы здароўя раяць піць як мага больш вадкасці. Перавагу можаце аддаваць і чаям — асабліва з мёдам. Таксама медыкі рэкамендуюць умацоўваць імунітэт пры дапамозе расліннай ежы — гародніны, садавіны і салатаў.

Спіце і дыхайце

Арганізм умацоўвае і правільны адпачынак. Абавязкова высыпайцеся і, па магчымасці, не пазбягайце фізічных нагрузак: падыйдуць нават шпацыры па парку паблізу дома.
Дома і на працы лекары раяць павялічыць прыток свежага паветра — ветрыце памяшканне як мага часцей, але самі на гэты час выходзіце — інакш "прадзьме".
Галоўнае правіла — пры першых прыкметах захворвання звяртайцеся да доктара, не займайцеся самалячэннем.
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
ԱրմենիաՀայերենАрмянскіАҧсныАҧсышәалаАбхазскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі